1
Vraag
2
Reacties
pgblok

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen replay tv etc. mogelijk.

Begin November heb ik mij laten verleiden om de data verdubbelaar aan te vragen naar Max. Ik had toen een internet complete en tv complete next abonnement. Hier is tijdens het orderproces iets fout gegaan waardoor de order is blijven hangen en een error heeft veroorzaakt. Dit was in Nederland niet op te lossen. Dat moest vanuit India opgelost worden. Ik heb toen een maand geen TV gehad. Wel internet gelukkig.

Begin December was ik het aardig zat na vele telefoontjes en geen oplossing. Toen werd mij geadviseerd om het abonnement op te zeggen en een nieuw abonnement aan te vragen. Dit heb ik gedaan. Ik kreeg begin December een nieuwe mediabox next en de oude mediabox next zit in een doos om terug te sturen.

Na installatie van de nieuwe next had ik eindelijk weer TV. Alleen de replay, opnemen etc functie doet het niet. Ook kan ik geen films bekijken op on demand en een abonnement afsluiten voor ESPN lukt ook niet. Na wederom diverse telefoontjes, fabrieksinstellingen reset refresh pogingen is het nog steeds niet gelukt. Ook nu blijkt er in het orderproces een error te zijn gelopen die door India moet worden opgelost.

Hierom werd  mij wederom geadviseerd om het abonnement op te zeggen en een nieuw abonnement op te starten. Alleen kan dit niet meer. Omdat ik als oude klant een internet en tv  complete next abonnement heb, en dit voor nieuwe klanten niet meer beschikbaar is. Dus ik moet nu wachten tot India het oplost. Volgens de medewerkers van Ziggo kan dit maanden duren. Daarna kan ik een compensatie vragen. Ik wist niet wat ik hoorde. Dit kan toch niet waar zijn.

Is er iemand die weet hoe dit op korte termijn kan worden opgelost?

Alvast bedankt.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

een moderator kan voor in in het systeem kijken om het op te lossen

zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen

pgblok wrote:

 

pgblok wrote:

Begin December was ik het aardig zat na vele telefoontjes en geen oplossing. Toen werd mij geadviseerd om het abonnement op te zeggen en een nieuw abonnement aan te vragen. Dit heb ik gedaan. Ik kreeg begin December een nieuwe mediabox next en de oude mediabox next zit in een doos om terug te sturen.

 

Hierom werd  mij wederom geadviseerd om het abonnement op te zeggen en een nieuw abonnement op te starten. Alleen kan dit niet meer. Omdat ik als oude klant een internet en tv  complete next abonnement heb, en dit voor nieuwe klanten niet meer beschikbaar is. Dus ik moet nu wachten tot India het oplost. Volgens de medewerkers van Ziggo kan dit maanden duren. Daarna kan ik een compensatie vragen. Ik wist niet wat ik hoorde. Dit kan toch niet waar zijn.

Is er iemand die weet hoe dit op korte termijn kan worden opgelost?

Alvast bedankt.

in december kun je toch ook geen nieuwe abnonemen tv compleet met next aanvragen

de next alleen bij het tv max pakket is al meer dan een jaar

Bekijk in context

7 Reacties 7
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

een moderator kan voor in in het systeem kijken om het op te lossen

zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen

pgblok wrote:

 

pgblok wrote:

Begin December was ik het aardig zat na vele telefoontjes en geen oplossing. Toen werd mij geadviseerd om het abonnement op te zeggen en een nieuw abonnement aan te vragen. Dit heb ik gedaan. Ik kreeg begin December een nieuwe mediabox next en de oude mediabox next zit in een doos om terug te sturen.

 

Hierom werd  mij wederom geadviseerd om het abonnement op te zeggen en een nieuw abonnement op te starten. Alleen kan dit niet meer. Omdat ik als oude klant een internet en tv  complete next abonnement heb, en dit voor nieuwe klanten niet meer beschikbaar is. Dus ik moet nu wachten tot India het oplost. Volgens de medewerkers van Ziggo kan dit maanden duren. Daarna kan ik een compensatie vragen. Ik wist niet wat ik hoorde. Dit kan toch niet waar zijn.

Is er iemand die weet hoe dit op korte termijn kan worden opgelost?

Alvast bedankt.

in december kun je toch ook geen nieuwe abnonemen tv compleet met next aanvragen

de next alleen bij het tv max pakket is al meer dan een jaar

pgblok
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

In December werd het abonnement onder dezelfde klantnummer opnieuw afgesloten. Alleen toen kreeg ik wel weer TV maar zoals vermeld geen replay etc. Ik wilde nu mijn huidige abonnement opzeggen en een nieuw abonnement afsluiten met een nieuw klantnummer. Dit kan wel maar dan moet ik eerst 4 maanden wegblijven en daarna terugkomen. 

Dus blijft mijn vraag hoe kan dit opgelost worden.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

het lijkt mijn een goed plan als een moderator eens voor een oplossing kijkt

zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemiddag @pgblok en welkom op de Community,

Ontzettend vervelend dat het allemaal niet van een leien dakje gaat! Ik heb je gegevens er gelijk even bij gepakt en de kwestie even gelijk neergelegd bij het gespecialiseerde team 
die momenteel deze problemen oplossen. Zij zullen naar aanleiding van mijn melding hierover nog telefonisch contact met je opnemen om de verder gang van zaken met jou te bespreken. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Hallo @pgblok,

Zojuist heb ik terugkoppeling ontvangen van het gespecialiseerde team dat het probleem met de activatie opgelost moet zijn.
Kun jij beamen of alles nu ook daadwerkelijk naar wens functioneert? Het kan zijn dat je de Mediabox even moet herstarten door de stroom er 30 seconden vanaf te halen
en daarna weer in te schakelen. 

Laat je weten of het werkt? 

Groeten,

Paul 

pgblok
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klopt. Alles lijkt het weer te doen.  Ontzettend bedankt. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@pgblok Super! Ik ben ontzettend blij dat alles werkt. Laat je het weten als wij je verder nog ergens mee kunnen helpen?
Alvast een prettig weekend!

Groeten,

Paul

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic