Begin November heb ik mij laten verleiden om de data verdubbelaar aan te vragen naar Max. Ik had toen een internet complete en tv complete next abonnement. Hier is tijdens het orderproces iets fout gegaan waardoor de order is blijven hangen en een error heeft veroorzaakt. Dit was in Nederland niet op te lossen. Dat moest vanuit India opgelost worden. Ik heb toen een maand geen TV gehad. Wel internet gelukkig.
Begin December was ik het aardig zat na vele telefoontjes en geen oplossing. Toen werd mij geadviseerd om het abonnement op te zeggen en een nieuw abonnement aan te vragen. Dit heb ik gedaan. Ik kreeg begin December een nieuwe mediabox next en de oude mediabox next zit in een doos om terug te sturen.
Na installatie van de nieuwe next had ik eindelijk weer TV. Alleen de replay, opnemen etc functie doet het niet. Ook kan ik geen films bekijken op on demand en een abonnement afsluiten voor ESPN lukt ook niet. Na wederom diverse telefoontjes, fabrieksinstellingen reset refresh pogingen is het nog steeds niet gelukt. Ook nu blijkt er in het orderproces een error te zijn gelopen die door India moet worden opgelost.
Hierom werd mij wederom geadviseerd om het abonnement op te zeggen en een nieuw abonnement op te starten. Alleen kan dit niet meer. Omdat ik als oude klant een internet en tv complete next abonnement heb, en dit voor nieuwe klanten niet meer beschikbaar is. Dus ik moet nu wachten tot India het oplost. Volgens de medewerkers van Ziggo kan dit maanden duren. Daarna kan ik een compensatie vragen. Ik wist niet wat ik hoorde. Dit kan toch niet waar zijn.
Is er iemand die weet hoe dit op korte termijn kan worden opgelost?
Alvast bedankt.