1
Vraag
2
Reageer en help mee
AdriaanB

Level 5
  • 41Posts
  • 4Oplossingen
  • 17Likes

Geen replay op Comedy Central

Ik heb vanuit de Gids geen Replay meer op Comedy Central. Overige zenders wel. In de gidsregel van Comedy Central staat: -Dit Programma is niet vrijgegeven voor Replay= en dit staat er vanaf 1 januari. Op alle andere regels/zenders heb ik gewoon Replay icons. Alleen dus Comedy Central niet. Hoe kan dit?? Dit plaatje is van ZiggoGo maar ik heb het ook op de Media Box

 

13 Reacties 13
JVT

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb hetzelfde probleem. Kan helemaal niks meer terugkijken van Comedy Central. Dit is bijzonder vervelend. 
Kan hier aub een reactie op komen?

 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

De meest voor de handliggende reden is dat bepaalde afspraken tussen Ziggo en Comedy Central zijn verlopen, het kan ook een vervelende niet opgemerkte fout zijn.

@AdriaanB de gids regel zie je op de Next?

AdriaanB
Topicstarter
Level 5
  • 41Posts
  • 4Oplossingen
  • 17Likes

@RoWi.Nee, niet op NEXT, ik verneem van een NEXT gebruiker dat hij wel terug kan kijken en replay heeft op CC. Ik kijk op een Mediabox XL en op ZiggoGo (het plaatje is van ZiggoGo), op beide helemaal geen mogelijkheid voor replay op Comedy Central. Kennelijk hebben diverse Ziggo gebruikers wel replay op CC dus het lijkt mij geen afspraak tussen CC en Ziggo. Kennelijk zijn er twee groepen gebruikers, een groep die wel replay heeft op CC en een groep die geen replay heeft op CC. Wat is het verschil tussen deze groepen? Andere Ziggo back-end??

@JVT merk jij het ook op Mediabox XL en ZiggoGo via browser?

JVT

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen idee wat een Mediabox is. Ik maak gebruik van de browser en android app versies van ZiggoGo.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemorgen @AdriaanB en @JVT 

Zoals jullie merken zijn een aantal programma's van Comedy Central niet vrijgegeven voor Replay TV .
We hebben geconstateerd dat dit bij onder andere Friends, Family Guy en Modern Family het geval is.

Dit staat op de radar en er is gister rond 17: 15 uur een aanpassing in de database doorgevoerd.
Zelf heb ik geconstateerd dat de gids  ( zover Comedy Central dat toestaat) op mijn Next Mediabox weer redelijk gevuld is en ik via Replay TV weer veel programma's kan terugkijken.
Via Ziggo Go kan dit nog niet. Ziggo Go loopt echter altijd 24 uur achter, daarom verwacht ik dat de Replay mogelijkheid voor Comedy Central vandaag rond 17: 15 uur ook weer mogelijk is.

Jullie hebben echter wel andere mediaboxen dan de Next mediabox. 
Kunnen jullie na een reset van de box checken of er weer programma's van Comedy Central terug zijn te zien?

Checker

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemiddag,

 

Heb mijn Horizon mediabox zojuist gereset, maar nog steeds geen replay bij comedy central mogelijk via tv gids .

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

In de Ziggo Go app, ook nog geen Replay mogelijk.

AdriaanB
Topicstarter
Level 5
  • 41Posts
  • 4Oplossingen
  • 17Likes

Bij mij is ook nog niets veranderd, op Comedy Central staat op de gehele gids-regel:  Dit programma is niet vrijgegeven voor Replay @Erik P Ziggo 

Ik kijk met ZiggoGo en de Horizon of Mediabox XL heet dat nu toch??

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Op dit moment( 7-1) zie ik via Ziggo Go op zowel de tablet als via de Firestick weer de terugkijk optie.

AdriaanB
Topicstarter
Level 5
  • 41Posts
  • 4Oplossingen
  • 17Likes

Op ZiggoGo en de mijn Mediabox/Horizon is de gids voor Comedy Central weer goed

Dank voor de reacties en @Erik P Ziggo dank voor de medewerking. Prima oplossing bereikt en beter dan de dame die ik op 1200 aan de lijn had die vroeg of mijn coax TV kabel wel in orde was en of mijn ik Modem wel uit/aan gedaan had. Hoe moeilijk is het om te begrijpen dat wanneer je zegt dat alleen voor CC de gids geen replay toont . Ik heb het 2x proberen uit te leggen. Maar eind goed al goed. Nogmaals bedankt, het werkt weer prima.

JVT

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voor mij is het ook opgelost!
Dank.

heindevries1956

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Op mijn tv kan ik helemaal geen oude uitzendingen van CC terugvinden, ik wilde laatste uitzending Young Sheldon zien van 31 december, lukt niet; CC staat niet eens op de lijst van terugkijk programma's, die lijst is maar heel beperkt, ik heb nog een oude cisco recorder, doet het verder prima. Op mijn windows 10 laptop krijg ik bepaalde  uitzendingen nu wel te  te zien  (gisteren niet) via de Ziggo app als ik ben ingelogd, maar lukt niet te casten. Via mijn Samsung S9 wel maar kan ik alleen maar de eerste uitzending bekijken. Kortom, dit is erg irritant! Hoe kan dit worden opgelost? Tips welkom en alvast bedankt!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @heindevries1956 

De storing met Replay TV waarbij diverse titels niet beschikbaar waren van Comedy Central is inmiddels afgemeld. Dat je de laatste aflevering van Young Sheldon (31 december 2020) niet kon terugkijken op 8 januari 2021 kan te maken hebben met het feit dat je via Replay TV tot 7 dagen terug kan kijken. Heb je op dit moment wel toegang tot de content van Comedy Central via Replay TV? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic