Hallo,
Ik heb het volgende probleempje. Bij de streamingsdienst Prime krijg ik bij de app op de Next Mini geen ondertiteling. Volg ik exact dezelfde stappen via de app op mijn tv, dan krijg ik wel ondertiteling. En natuurlijk kan je lekker makkelijk via de app op je tv kijken, maar om weer terug te stappen in de tijd met een heleboel verschillende AB's is niet echt de oplossing. Hoe kan ik lekker makkelijk via de Mini Next ondertiteling krijgen?
grt, Martijn
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als je naar Amazone Prime je logt in, ga je naar je account.
Klik dan op Account en Instellingen:
Dan kom je in dit scherm terecht:
Hiermee zet je de ondertiteling inwerking.
Anders: ⬇️
Als je op de Next Mini op de Homeknop drukt dan op tandwiel rechts dan ga je naar tabblad Profielen.
Onderaan kan je Ondertiteling kiezen Uit > Ondertiteling aan > Slechthorenden.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als je naar Amazone Prime je logt in, ga je naar je account.
Klik dan op Account en Instellingen:
Dan kom je in dit scherm terecht:
Hiermee zet je de ondertiteling inwerking.
Anders: ⬇️
Als je op de Next Mini op de Homeknop drukt dan op tandwiel rechts dan ga je naar tabblad Profielen.
Onderaan kan je Ondertiteling kiezen Uit > Ondertiteling aan > Slechthorenden.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.