Tjals500
Ontdekker
  • 11Reacties
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Geen mini afbeelding meer bij doorspoelen

Sinds de update 4.31 heb ik steeds vaker bij opnames daarna of replay geen mini afbeelding (picture in picture) meer boven de tijfbalk komt bij het snel doorspoelen (doorspoelen met de pijltjes naast de OK knop). Als ik een hele aflevering doorspoel is het soms maar op de klein stukje beschikbaar, maar vaak helemaal niet. Bij oudere opnames werkt deze functie wel gewoon. Heel irritant aan gezien deze functie heel erg handig is.

Voorbeelden:

- Ziggo sport: f1 race Spanje - 9 mei

- 24 kitchen: bbq street - 9 mei

- rlt 4: Rooiakkers over de vloer - 5 mei

Ik heb de box al 30 seconden van de stoom gehad en teruggezet naar fabrieksinstellingen. Maar helpt niet. Kortom oude opnames wel, maar in ieder geval opnames van jonger dan een week werkt deze functie bij mij niet meer.

Zijn er meer mensen met dit probleem of is hier een oplossing voor?

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert!
Super Expert
Super Expert
  • 43415Reacties
  • 2517Oplossingen
  • 9235Likes

Dat ligt aan de achterliggende servers, er zijn inmiddels veel meldingen op dit forum.

Ziggo moet dit op de cloud servers oplossen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert!
Super Expert
Super Expert
  • 43415Reacties
  • 2517Oplossingen
  • 9235Likes

Dat ligt aan de achterliggende servers, er zijn inmiddels veel meldingen op dit forum.

Ziggo moet dit op de cloud servers oplossen.

Bekijk in context

Tjals500
topicstarter
Ontdekker
  • 11Reacties
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

@Bert! : Bedankt voor je reactie. Ik had al even gekeken maar in het Next draadje kon ik geen andere meldingen vinden. Hoef ik in ieder geval zelf niets te doen, ik hoop dat Ziggo dit snel weet op te lossen.

Paul Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 7160Reacties
  • 582Oplossingen
  • 1490Likes

Goedemiddag @Tjals500 en een warm welkom op de Community,

Goed dat je hiermee aan de bel trekt.Het probleem wat je beschrijft is inmiddels bij ons bekend en er is een intern storingsticket voor aangemaakt om dit verder te onderzoeken en op te lossen. Zodra hierop een terugkoppeling is delen we het onder dit topic.

Uitgelicht topic