Ik zie dat dit probleem vaker voorkomt, maar ik kom met de Helpdesk niets verder. Dus daarom toch maar even een topic aangemaakt. Morgen komt er een monteur, maar ik heb al gemeld dat het niet ligt aan mijn kabels. De monteur zal dus niets kunnen doen.
Het volgende is het geval. Ik heb twee Mediaboxen Next. Afgelopen zondag werkte ineens de (live) zenders niet meer op beide boxen, nadat ze al een jaar perfect werkten. Foutcode cs2004. En bij diagnostiek de melding bij Signaalkracht - niet geactiveerd.
Wat is er veranderd? Ik heb vorige week een aanstaande verhuizing doorgegeven. Deze verhuizing werd abusievelijk door Ziggo te snel doorgevoerd. Na (helaas) meerdere telefoontjes is de verhuizing administratief weer teruggedraaid op maandag. Binnen 48 uur zou alles weer moeten werken. Alles werkt weer (internet, replay tv) behalve live tv.
Alle gebruikelijke procedures doorlopen (powercycle modem, powercycle mediabox, herstellen fabrieksinstellingen), maar niets helpt op beide boxen. Alles wijst erop dat er sprake is van een administratief en geen technisch probleem.