Goedemorgen,
Ik kan al een tijdje ons extra zenderpakket wat wij hebben icm hollands nieuwe niet wijzigen, heb hier al telefonisch en via chat contact over gehad, maar niemand weet hoe dit komt, omdat ik het pakket van Sport totaal naar skyshowtime wou wijzigen heeft een vriendelijke medewerker een jaar gratis skyshowtime toegevoegd, erg leuk , helaas werkt dit ook niet,😭 er is alleen de betaalde versie beschikbaar , hier loopt inmiddels een oplossing voor die door een andere afdeling opgepakt moet gaan worden.
Kan een moderator mij miedsschien vertellen waarom ik de maandelijkse keuzepakketten niet meer zie?
Alvast bedankt!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Dit krijg je te zien als je tv-pakket 'tv-max' is, maar dit is hier dus niet het geval?
Nee, ik heb tv start met internet lite ☺️
Als het lukt om de 12 maanden skyshowtime te activeren hoef ik Sport totaal de komende 12 maanden niet meer om te zetten, maar wil wel graag weten wat er aan de hand is, bij de chat en helpdesk zegt iedereen weer iets anders.
In het verleden is er ook al van alles geprobeerd om het te activeren, ik heb nu een betaald abonnement bij skyshowtime zelf, dat vind ik een beetje zonde als ziggo het gratis aanbied.
Waarschijnlijk is dit een administratief probleem er is een periode geweest dat meerdere klanten dit hadden.
Ik lees het vanzelf wel wanneer er naar gekeken is 👍
Als ik nu de activatie button in de Ziggo sst mail druk krijg ik een scherm met 'je hebt geen actieve abbonementen'
Ook zijn de overige streamingdiensten niet meer zichtbaar 🙄
Ik hoop dat een moderator een gaatje vind om er een blik op te werpen.
De gratis keuzepakketten zijn ook nog niet zichtbaar.
Hopelijk kunnen we met kerst een kerstfilm op sst kijken 🤣
Ik heb de 12 maanden sst laten annuleren, zit iedere dag te kijken of het al werkt, ben er klaar mee, de afgelopen maanden is er al van alles geprobeerd.
Iedereen die meegedacht heeft bedankt 👍
Wel wil ik nog heel graag weten waarom de keuzepakketten icm hollands nieuwe niet zichtbaar zijn bij mij, hier zou ik heel graag nog een antwoord op krijgen!
Alvast bedankt.
Ik heb nogmaals een Ziggo forum medewerker getipt dat zij hier aan de bak moeten om je probleem op te lossen.
Meestal reageren zij binnen een paar werkdagen, maar je vraag lijkt tussen de wal en het schip gevallen te zijn.
Hi @rens_19791,
Ik heb helaas ook nog geen verklaring kunnen vinden waarom je deze melding daar te zien krijgt. Zoals @youriy aangaf, zie je deze melding normaliter als je alle mogelijke pakketten al op een andere manier aan hebt staan, zoals bij TV Max.
Ik kan aan deze kant het gratis pakket inderdaad óók niet wijzigen voor je, waardoor ik vermoed dat er administratief iets niet goed staat en/of iets is blijven hangen. Ik heb dit intern doorgezet om uit te laten zoeken. Eén van de mogelijke redenen is dat hij zich heeft verslikt in de meerdere bestellingen van de afgelopen periode en in dat geval zouden we moeten afwachten totdat alles in orde is en enige tijd niets is gewijzigd. Dit is uiteraard wel afhankelijk van je wensen op korte termijn.
Goedenavond @Alex
Allereerst bedankt dat je er voor mij ingedoken bent!
Het lijkt mij ook het beste om het even zo te laten, voor nu hoeft er niets gewijzigd te worden.
Ik zie het vanzelf wel als het opgelost is.
@Ziggo moderator:
Is er al iets meer bekend over bovenstaand probleem? Had vandaag weer eens gekeken, maar krijg nog steeds bovenstaande melding als ik van zenderpakket wil wisselen.
Hi @rens_19791,
Erg zuur dat je dit nog steeds ziet. Hoewel ik inderdaad hetzelfde zie via je Mijn Ziggo, heb ik zelf nu wél de mogelijkheid om je gratis pakket om te zetten van Ziggo Sport naar Skyshowtime. Zal ik een nieuwe poging wagen vanaf hier? Uiteraard ook met de hoop dat je het daarna wel zelf kan wijzigen (na een maand).
Bedankt voor het checken, het hoeft op dit moment niet gewijzigd te worden, ik ben namelijk voetbal liefhebber 😉
Daarbij heb ik gezien dat er behoorlijk wat content van SST bij Netflix te zien is, maar toch bedankt voor je hulp!
Ik ga er van uit dat ik het binnenkort ook zelf weer kan wijzigen, aangezien het bij jou nu ook lukt.
Top! Geniet in dat geval van de wedstrijden 🙂
Ik hoop het ook! We houden voorlopig het topic open, mocht het in de toekomst toch niet veranderen.
Het werkt nog steeds niet, ik heb nu bij toeval gezien dat er skyshowtime (zonder kosten) vermeld staat op mijn laatste factuur, dit heb ik al een tijdje geleden geannuleerd.
Is hier misschien de oorzaak van het probleem in te vinden??
ik heb nu bij toeval gezien dat er skyshowtime (zonder kosten) vermeld staat op mijn laatste factuur, dit heb ik al een tijdje geleden geannuleerd.
Klopt, maar dat staat op dit moment al niet meer actief: Deze staat op de factuur voor de periode 16-08 t/m 28-08. Ik verwacht dan ook niet dat dit een relatie er mee heeft 'helaas'.
Wederom staat skyshowtime op mijn factuur vermeld, ik krijg nu ook iedere 2 weken een mail om dit te activeren.
Het zou niet meer actief moeten staan?
Kun je er nogmaals eens induiken aub?
Ik ben er inmiddels wel van overtuigd dat dit de oorzaak is dat het maandelijks pakket nog niet gewijzigd kan worden, er is iets blijven hangen lijkt het.
Alvast bedankt voor de moeite weer 👍
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.