Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
HvG85 wrote:
Alle internet kabels zijn aangesloten op de Cisco Router. Ik weet zelf niet hoe je hierop een vast IP adres kunt aanmaken.
Ik zal morgen contact opnemen met de beheerder van mijn cisco router.
bedankt voor je advies.
HvG85 wrote:
Dat de UTP uitgang kapot is kan niet. Want wanneer ik de utp-kabel welke wordt aangesloten op de Media box aansluit op mijn laptop dan heb ik op de laptop goed functioneert bekabeld internet.
Overigens was mijn Wifi sinds de nieuwe media box slecht tot niet bruikbaar.
Nu de kabel van de media box is gehaald functioneert mij wifi(via de cisco router !!!! en niet via modem Ziggo) perfect. De Media box Next werkt zefs prima via dezelfde wifi.
En dan bij Ziggo volhouden het ligt aan de Cisco Router
HvG85 wrote:
tijdens het testen rechtstreeks op het ziggo modem, in de bridge, functioneerde de next ook niet. Ze hebben het modem uit de bridge gehaald toen functioneerde de next rechtstreeks aangesloten wel
HvG85 wrote:
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.