1
Vraag
2
Reageer en help mee
Lacroix01

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen informatie bij zenders, niets om te kijke

Hallo, ik krijg sinds weken alleen het raamwerk te zien, geen enkel blokje heeft een zender. Ook bij terugkijken zie ik alleen de tijden, geen programma informatie. 

De enkele keer dat ik 'erdoorheen kom' volgt de mededeling: de video kan op dit moment niet worden gestart'.

Via ziggo go krijg ik, ingelogd en wel, de mededeling dat ik een abonennement nodig heb.

Cookies verwijderen etc. helpt niets. 

17 Reacties 17
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Op welk apparaat is dit?

Al eens even de stroom eraf gehaald?

Lacroix01
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Laptop, en ja, meer dan 10 keer koude herstarts, uitgelogd, cookies verwijderd, internetgeschiedenis verwijderd. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Heb je onlangs je abonnement gewijzigd?

Zo ja, van welk abonnement naar welk abonnement?

 

Zo nee, welk abonnement heb je nu?

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Lacroix01  schreef:

Laptop, en ja, meer dan 10 keer koude herstarts, uitgelogd, cookies verwijderd, internetgeschiedenis verwijderd. 


Wat voor laptop welk besturingssysteem welke browser?

Lacroix01
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Merk laptop mag niet uitmaken. Zelfde browser, alleen werd het steeds vaker bot vangen en nu helemaal niets meer

Lacroix01
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee, geen wijzigingen. Alleen steeds vaker bovenstaand probleem. En nu alleen maar het probleem. Er is ziggo, ik heb een abo, ik kom op de site, ik krijg de basis pagina van de tv programma s in beeld en dan stopt alles.

geen informatie over wat er loopt, 

Lacroix01
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

En alles is keurig bijgewerkt qua updates.belachelijk als het merk browser het verschil zou moeten maken tussen half laden en werken

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Lacroix01  schreef:

En alles is keurig bijgewerkt qua updates.belachelijk als het merk browser het verschil zou moeten maken tussen half laden en werken


Het model van de laptop vanwege de hardware specificaties en de browser versie kan ons je medeklanten helpen bij het vinden van de oorzaak en een oplossing. Vooral Chromebook modellen geven momenteel af en toe problemen vanwege het niet krijgen van software updates.

 

Meer info kan veel schelen, zonder blijven we in het duister tasten, je hebt ge gangbare zaken al uitgevoerd, dus moet er verder worden gezocht. Daar is meer specifieke informatie nodig.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hoi @Lacroix01! Welkom op de Ziggo Community! 

Wat gek dat je totaal geen informatie meer kunt zien als je via Ziggo Go tv wilt kijken. Kun je eens antwoord geven op de vraag van Rowi? We hebben niks meer gehoord. 

Lacroix01
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

HP eilitebook. windows 10 versie 20H2. Google Chrome. Soms wel informatie en programma’s, nu helemaal niet Meer. Ik zie wel de zenders 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Werkt Edge wel met TV Kijken (ziggogo.tv)

Lacroix01
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Die keuze heb ik niet. 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Lacroix01  schreef:

Die keuze heb ik niet. 


Bedoel je dat de standaard windows 10 browser niet is geinstalleerd?

Welke versie van de Chrome browser staat op je HP?

Lacroix01
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

101.0.4951.67 (Officiële build) (64-bits)

het duurt soms even omdat ik niet altijd over de laptop beschik. 

Edge mogen we idd niet gebruiken, deze is geblokkeerd 

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

 

 


@Lacroix01  schreef:

 

Edge mogen we idd niet gebruiken, deze is geblokkeerd 


Dan zal er wel meer geblokkeerd worden, neem contact op met de beheerder van je laptop.

Lacroix01
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb maandenlang prima gekeken tot het af en toe begon uit te vallen. Ik kan nog steeds alles aanklikken bij ziggo en komen er fout meldingen van Ziggo. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Lacroix01. Ik zie dat dit topic er bij ingeschoten is. Sorry!

Speelt dit nog steeds? Zo ja, dan ben ik erg benieuwd of je ditzelfde issue ook hebt op een andere laptop of PC. Heb je dit toevallig al eens getest? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic