pietp42

Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen info te vinden over afstandsbediening te vinden

Omdat ik Ned1-SD niet meer op mijn kabel-tv kon ontvangen, heb ik een Ziggo Pace Mediabox (zwart zonder enige logo) gekregen van Ziggo. M.b.v. van het bijgeleverde installatieboekje had ik vrij snel de tv weer werkend, nu dus met Ned1-HD.

Omdat ik de volgorde van de kanalen wilde wijzigen ben ik op zoek gegaan naar informatie op internet, maar niet gevonden. De helpdesk wist na een uur proberen ook niet hoe dat moest (al was hij van zeer goede wil). De Commmubity was het enige wat ik zou kunnen proberen.

Een belachelijke zaak dat er totaal geen info te vinden is over de afstandsbediening (met bijbehorende Pace Mediabox). Dus wie of wat kan mij vertellen hoe ik een handleiding voor de afstands bediening kan komen?

2 Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 1713Posts
  • 198Oplossingen
  • 517Likes

Goedmiddag @pietp42, goed om te lezen dat @Steefb de gebruiksaanwijzing met je gedeeld heeft! Als ik je goed begrijp dan wil je de favorieten instellen? Dit staat helaas niet in de handleiding, hoe je dit regelt lees je hier.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Steefb
Expert
Expert
  • 11641Posts
  • 2231Oplossingen
  • 4027Likes
pietp42
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor de info van de UPC afstandsbediening, ja dat is dezelfde als mijn Ziggo afstandsbediening. Echter verder in de handleiding van de Pace-UPC geen verdere info over de bediening van mijn Pace (Ziggo) Mediabox (mbv die afstandsbediening), b.v. hoe wijzig ik de kanaal volgorde (dat was mijn initieel probleem) ? 

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 1713Posts
  • 198Oplossingen
  • 517Likes

Goedmiddag @pietp42, goed om te lezen dat @Steefb de gebruiksaanwijzing met je gedeeld heeft! Als ik je goed begrijp dan wil je de favorieten instellen? Dit staat helaas niet in de handleiding, hoe je dit regelt lees je hier.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Alles over de Next Mini

Hier ontdek je alles over de Next Mini. Voor jou hebben we alle onderwerpen op een rijtje gezet, van stembesturing tot aan het stroomverbruik. De afstandsbediening met Voice Control Hoe maak je handig...

Geplaatst in Tips van Ziggo