Vraag
Reacties
Oplossing
Anneke42
Level 2

Geen icoontjes bij opnames via Mediabox, wel via Ziggo GO

Hallo, even een vraag. via de app kan ik mijn opgenomen films terug kijken, ik zie dan de icoontjes van het programma op mijn mobiel en op de laptop. Echter als ik via de afstandsbediening van de tv "opnames" roep, zie ik geen icoontjes maar alleen te titels. Dit is na het onderhoud van jullie gekomen. Hoe krijg ik de icoontjes terug, want alleen de titels van het programma vind ik niet handig

e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb
Level 20

Die icoontjes zie je inderdaad niet via de voice control wel via > :ab_hoofdmenu: > opnames.

Een herstart zal dit niet veranderen.

Overigens heeft het huidige menu mijn voorkeur.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Heb je de Next al een keer 30 seconden van de stroom gehad?

0 Kudos
Steefb
Level 20

Die icoontjes zie je inderdaad niet via de voice control wel via > :ab_hoofdmenu: > opnames.

Een herstart zal dit niet veranderen.

Overigens heeft het huidige menu mijn voorkeur.

P-Verlinden
Level 1

Hier hetzelfde probleem. Gaarne de icoontjes per programma terug, ipv volledige opnamelijst waarbij alles door elkaar staat. 

Bert
Level 21
T.E.A.M.

@P-Verlinden De volgorde is hetzelfde in de icoon Opnames als in de lijst Opnames.

0 Kudos
P-Verlinden
Level 1

Ik vind het prettig om alle opnames oer programma in één overzicht te hebben. Zo kan ik de oudste eerst bekijken, zien hoeveel afleveringen en seizoenen er zijn zonder eerst de lijst te moeten doorzoeken. Het blijft voor mij overzichtelijker zo. Zo houdt ik ook onderscheid tussen mijn programma's en de programma's van mijn vrouw. Gaarne de oude situatie voor mij.

Bert
Level 21
T.E.A.M.

Als je in de lijst op OK drukt, op een opname waarvan meer opnames al opgenomen zijn, zit je direct in de pagina met meerdere seizoenen en replay en komende opnames en kom je in hetzelfde beeld terecht als via het icoon.

Ik zie net zoveel iconen als programma's in de lijst, dat is identiek en ik krijg in beide dezelfde pagina te zien als ik op OK klik.

0 Kudos
Anneke42
Level 2
Topicstarter

Ja, heeft geen effect, maar is een onderdeel van de nieuwe update en werkt het voortaan zo. Dit was ook nog niet bekend  op de klantenservice, maar na intern testen ziet het er bij hun  hetzelfde uit als bij mij

0 Kudos
Anneke42
Level 2
Topicstarter

Ik vin het niet prettig zo

0 Kudos
Anneke42
Level 2
Topicstarter

Ja, heeft geen effect, maar is een onderdeel van de nieuwe update en werkt het voortaan zo. Dit was ook nog niet bekend  op de klantenservice, maar na intern testen ziet het er bij hun  hetzelfde uit als bij mij

0 Kudos