Hallo, even een vraag. via de app kan ik mijn opgenomen films terug kijken, ik zie dan de icoontjes van het programma op mijn mobiel en op de laptop. Echter als ik via de afstandsbediening van de tv "opnames" roep, zie ik geen icoontjes maar alleen te titels. Dit is na het onderhoud van jullie gekomen. Hoe krijg ik de icoontjes terug, want alleen de titels van het programma vind ik niet handig
Opgelost! Ga naar oplossing.
Die icoontjes zie je inderdaad niet via de voice control wel via > > opnames.
Een herstart zal dit niet veranderen.
Overigens heeft het huidige menu mijn voorkeur.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb je de Next al een keer 30 seconden van de stroom gehad?
Die icoontjes zie je inderdaad niet via de voice control wel via > > opnames.
Een herstart zal dit niet veranderen.
Overigens heeft het huidige menu mijn voorkeur.
Hier hetzelfde probleem. Gaarne de icoontjes per programma terug, ipv volledige opnamelijst waarbij alles door elkaar staat.
@P-Verlinden De volgorde is hetzelfde in de icoon Opnames als in de lijst Opnames.
Ik vind het prettig om alle opnames oer programma in één overzicht te hebben. Zo kan ik de oudste eerst bekijken, zien hoeveel afleveringen en seizoenen er zijn zonder eerst de lijst te moeten doorzoeken. Het blijft voor mij overzichtelijker zo. Zo houdt ik ook onderscheid tussen mijn programma's en de programma's van mijn vrouw. Gaarne de oude situatie voor mij.
Als je in de lijst op OK drukt, op een opname waarvan meer opnames al opgenomen zijn, zit je direct in de pagina met meerdere seizoenen en replay en komende opnames en kom je in hetzelfde beeld terecht als via het icoon.
Ik zie net zoveel iconen als programma's in de lijst, dat is identiek en ik krijg in beide dezelfde pagina te zien als ik op OK klik.
Ja, heeft geen effect, maar is een onderdeel van de nieuwe update en werkt het voortaan zo. Dit was ook nog niet bekend op de klantenservice, maar na intern testen ziet het er bij hun hetzelfde uit als bij mij
Ik vin het niet prettig zo
Ja, heeft geen effect, maar is een onderdeel van de nieuwe update en werkt het voortaan zo. Dit was ook nog niet bekend op de klantenservice, maar na intern testen ziet het er bij hun hetzelfde uit als bij mij
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.