Dag allemaal,
sinds gisteren is er bij mijn moeder van 90 jaar geen telefoon en televisie meer.
Volgens info is er gisteren bij haar achter door mensen van Ziggo buiten aan een kast gewerkt en werd er op de site een storing gemeld voor haar postcode en huisnummer. Gisterenavond werd op de site vermeld dat de storing verholpen was, dus ik gebeld naar haar maar geen contact, telefoon niet bereikbaar. Vanmorgen er maar weer naar toe, telefoon doet het niet en televisie doet het niet. Ziggo gebeld, na het 1e contact werd de verbinding verbroken, dus terug gebeld en met behulp van, sorry ik kan het niet anders betitelen, een stagiair het complete proces doorlopen zonder resultaat, na aandringen vanuit mijn kant met de opmerking dat het onderste lampje aan de voorzijde van het modem groen blijft knipperen kreeg ik als antwoord dat het modem geen externe connectie heeft..........., en nu? Ooo ik kan maandag een monteur sturen, ik zeg het is nu donderdagmorgen kan dit niet anders ingevuld worden, antwoord nee helaas niet.
Dus ik dacht ik probeer het hier eens, want langzamerhand zakt het vertrouwen in de Ziggo organisatie wel een beetje.
Mvrgr. Jan