1
Vraag
2
Reacties
JAGM

Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Geen hulp bij storing

Dag allemaal,

sinds gisteren is er bij mijn moeder van 90 jaar geen telefoon en televisie meer.

Volgens info is er gisteren bij haar achter door mensen van Ziggo buiten aan een kast gewerkt en werd er op de site een storing gemeld voor haar postcode en huisnummer. Gisterenavond werd op de site vermeld dat de storing verholpen was, dus ik gebeld naar haar maar geen contact, telefoon niet bereikbaar. Vanmorgen er maar weer naar toe, telefoon doet het niet en televisie doet het niet. Ziggo gebeld, na het 1e contact werd de verbinding verbroken, dus terug gebeld en met behulp van, sorry ik kan het niet anders betitelen, een stagiair het complete proces doorlopen zonder resultaat, na aandringen vanuit mijn kant met de opmerking dat het onderste lampje aan de voorzijde van het modem groen blijft knipperen kreeg ik als antwoord dat het modem geen externe connectie heeft..........., en nu? Ooo ik kan maandag een monteur sturen, ik zeg het is nu donderdagmorgen kan dit niet anders ingevuld worden, antwoord nee helaas niet.

Dus ik dacht ik probeer het hier eens, want langzamerhand zakt het vertrouwen in de Ziggo organisatie wel een beetje.

 

Mvrgr. Jan

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

@JAGM ik heb intussen een antwoord ontvangen waarin ik lees dat mijn collega's ook al contact met jou hebben opgenomen. Er komt vanmiddag nog een monteur langs om te helpen. We horen heel graag of jouw moeder weer kan genieten van de diensten na het bezoek. 

Bekijk in context

JAGM
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Breaking News!!!!

De storing is opgelost dankzij de monteur van Ziggo, geweldig!

Probleem zat in de verdeelkast buiten waar deze week ook in gewerkt is, er moest iemand afgesloten worden en met deze actie is de verkeerde stekker er uit gehaald ( niet zo geweldig ). Een ieder die zich hard gemaakt heeft voor deze storing toch nog bedankt!

Mvg. Jan

Bekijk in context

16 Reacties 16
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

ik zal even de moderators inlichten zodat ze kunnen kijken voor een oplossing

 

zet even de postcode en huisnummer van je moeder in je profielinstellingen

dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen

JAGM
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

heb het e.e.a. vermeld onder persoonlijke instellingen

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @JAGM,

 

Wat een deceptie, ik kan me héél goed voorstellen dat je de moed in de schoenen zakt op deze manier. Ik duik hier heel graag voor je in en hoop vooral dat ik eerder een monteur haar kant op kan sturen, maar ik wil nog één zaak uitsluiten. Hopelijk is dat voor jou ook te beantwoorden;

 

Vorige week is er ook contact geweest over het feit dat het signaal zeer regelmatig wegviel en dan opeens weer terug was. Wat er uit dat gesprek verder is gekomen, wordt me nog niet helemaal duidelijk. Is het mogelijk dat er toch ergens een kabel of aansluiting niet goed zat/zit en nu dus helemaal is uitgevallen? Weet je toevallig of er een signaalversterker is aangesloten in haar woning (een voorbeeld van een signaalversterker zie je rechts op deze foto of op deze foto). Ik hoor het graag van je!

JAGM
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Dag Alex,

 

ik heb deze morgen nog alle kabels goed nagekeken en niets opgemerkt. In de woning ( apparatement ) zit geen signaalversterker. Maar het ledje onderaan op de voorzijde van het modem blijft knipperen.

 

Alvast bedankt

Jan

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Je telefoonnummer  is zichtbaar voor iedereen. Klik op het pijltje rechtsboven en kies voor reactie bewerken om het te verwijderen.

JAGM
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

aangepast, bedankt!

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Dank voor de opheldering @JAGM! Ik ga het intern escaleren en daar het verzoek neerleggen of we morgen een monteur ter plaatse kunnen hebben. Je hoort hopelijk spoedig meer.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @JAGM,

 

Het verzoek ligt op dit moment bij de monteursafdeling. Mijn dienst zit er op dus ik kan je geen 100% uitsluitsel geven over morgen. Ik ga de situatie overdragen op een collega die morgenochtend voor je controleert of er een monteur langskomt.

 

Ik heb overigens de afspraak voor dinsdagmiddag wel alvast geclaimed, wellicht krijg jij of je moeder daar bericht van. Dit is noodzakelijk om de afspraak te kunnen herplannen, voorlopig is dit dus nog een fictieve datum.

JAGM
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Alvast bedankt voor de moeite, als het kan laat ze mij dan ff bellen op mijn gsm

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Goedemorgen @JAGM, 

Alex vroeg mij om de afspraak te checken dus dit heb ik voor je gedaan, op het moment staat deze nog op dinsdag 3 augustus dus we gaan er achteraan. Als er meer info is dan laat ik het weten. 

JAGM
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Goedemorgen Mariska,

Bedankt voir je inzet, maar een afspraak ( zeker bij iemand van 90 jaar ) pas op 3 augustus is ongehoord! Dit houdt dus in dat mijn moeder dys waarschijnlijk dagen geen gebruik kan maken van de telefoon en de televisie. Zo ga je niet met klanten om, daarbij komt ook nog  hetvolgende dat deze storing aansluitend is op een reeds gemelde storung doir Ziggo. Ik hoop toch eigenlijk wel dat het met deze extra info vandaag opgepakt kan worden. Graag je reactie, ook is het mogelijk dat ik daar naar toe ga en met iemand van Ziggo ( die kennis van zaken heeft ) de zaak nog eens langs loop. Mvg. Jan

JAGM
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Waarom krijg ik geen antwoord!!!!!

JAGM
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Aangezien ik tot heden geen antwoord heb gekregen maar weer gebeld naar Ziggo, frapant de dame die mij hielp zei eerst dat de monteursafspraak was geannuleerd maar binnen 10 seconden stond de afspraak er weer. volgende week dinsdag komt de monteur, dan heeft mijn moeder dus 6 dagen geen telefoon en televisie!!! Bedankt alvast.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

@JAGM, we zijn je zeker niet vergeten. Zoals Alex al aangaf, is de afspraak ingepland voor dinsdag omdat er eerst een afspraak ingepland moet worden voordat we kunnen checken of er eerder een monteur langs kan komen. 

Ik zit intussen in een email conversatie met de monteursafdeling en gaf hierboven al aan dat ik het zou laten weten als er meer info is. Dat is nog niet het geval dus we moeten afwachten. Ik kan je niet beloven dat het gaat lukken maar je mag ervan uit gaan dat we onze uiterste best doen om ervoor te zorgen dat de monteur eerder langskomt. Nogmaals, als er een update is dan ben je de eerste die het hoort. Het heeft dus geen zin om via een andere weg contact te zoeken.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

@JAGM ik heb intussen een antwoord ontvangen waarin ik lees dat mijn collega's ook al contact met jou hebben opgenomen. Er komt vanmiddag nog een monteur langs om te helpen. We horen heel graag of jouw moeder weer kan genieten van de diensten na het bezoek. 

JAGM
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Breaking News!!!!

De storing is opgelost dankzij de monteur van Ziggo, geweldig!

Probleem zat in de verdeelkast buiten waar deze week ook in gewerkt is, er moest iemand afgesloten worden en met deze actie is de verkeerde stekker er uit gehaald ( niet zo geweldig ). Een ieder die zich hard gemaakt heeft voor deze storing toch nog bedankt!

Mvg. Jan

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic