Sinds kort gebtuik ik een Sennheiser hdr 175 hoofdtelefoon . Deze is via een goede optische kabel rechtsstreeks aangesloten op de Ziggo Mediabox Next. Alle kanalen en apps zoals Youtube worden perfect weergegeven . Maar .. alleen met het signaal van Netflix wil het niet lukken. Wie weet wat hiervan de oorzaak kan zijn. ?
gr. Paul
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi @paul baggen,
Wat een bijzonder probleem, zeg! Begrijp ik het goed dat je alleen bij de Netflix app géén geluid hebt via je koptelefoon van Sennheiser? De rest werkt wel precies zoals het hoort en zonder problemen? Heb je - naast de aansluiting met een optische kabel - ook andere mogelijkheden om de koptelefoon te verbinden met je televisie en/of mediabox zodat je het zonder optische kabel eens kunt testen? Misschien kun je de koptelefoon laten verbinden met je (smart) televisie en zo Netflix testen!
Ook de 3 verschillende Dolby audio opties van de Next geprobeerd?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.