Soundbar Bose700 geeft geen geluid meer in combinatie met LG TV sinds update van mediabox next naar versie 4.42. Begin deze week werkte het nog prima. Zijn er meer gebruikers met dit probleem?
Wat kan de oorzaak zijn, of nog beter de oplossing?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bedankt voor jullie reacties, Ronidh en Hugo64
Het rebooten had ik inderdaad al gedaan, want dat komt vaker voor en helpt dan.
Deze keer hielp het niet en heb ik enkele dagen verschillende andere opties geprobeerd.
Die hielpen allemaal niet tot vanmorgen: ineens was er wel geluid van de TV naar Bose 700. Dus mijn probleem is opgelost 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi,
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.
Zelf heb ik ook een Bose 700 gehad en mijn advies is reboot de TV en de Bose , haal ze beide van de 230 volt af ( stekker uit stopcontact ) wacht 30 seconden en dan er weer in.
Ik had het zelfde probleem, beide spanningsvrij maken en dan opnieuw laten opstarten dat hielp bij mij
Bedankt voor jullie reacties, Ronidh en Hugo64
Het rebooten had ik inderdaad al gedaan, want dat komt vaker voor en helpt dan.
Deze keer hielp het niet en heb ik enkele dagen verschillende andere opties geprobeerd.
Die hielpen allemaal niet tot vanmorgen: ineens was er wel geluid van de TV naar Bose 700. Dus mijn probleem is opgelost 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.