1
Vraag
2
Reacties
Joepie1

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Geen geluid meer via Bose700

Soundbar Bose700 geeft geen geluid meer in combinatie met LG TV  sinds update van mediabox next naar versie 4.42. Begin deze week werkte het nog prima. Zijn er meer gebruikers met dit probleem?

Wat kan de oorzaak zijn, of nog beter de oplossing?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Joepie1
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor jullie reacties, Ronidh en Hugo64

Het rebooten had ik inderdaad al gedaan, want dat komt vaker voor en helpt dan.

Deze keer hielp het niet en heb ik enkele dagen verschillende andere opties geprobeerd.

Die hielpen allemaal niet tot vanmorgen: ineens was er wel geluid van de TV naar Bose 700. Dus mijn probleem is opgelost 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8208Posts
  • 313Oplossingen
  • 3240Likes

Hoi, 
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.

 

Zelf heb ik ook een Bose 700 gehad en mijn advies is reboot de TV en de Bose , haal ze beide van de 230 volt af ( stekker uit stopcontact ) wacht 30 seconden en dan er weer in. 

Hugo64

Level 3
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ik had het zelfde probleem, beide spanningsvrij maken en dan opnieuw laten opstarten dat hielp bij mij

Joepie1
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor jullie reacties, Ronidh en Hugo64

Het rebooten had ik inderdaad al gedaan, want dat komt vaker voor en helpt dan.

Deze keer hielp het niet en heb ik enkele dagen verschillende andere opties geprobeerd.

Die hielpen allemaal niet tot vanmorgen: ineens was er wel geluid van de TV naar Bose 700. Dus mijn probleem is opgelost 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic