Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
hanh wrote:
Andere HDMI-kabel geprobeerd?
Kleine kans, maar de door Ziggo geleverde, als je die gebruikt, kan een probleempje hebben.
Ook: andere HDMI-poort van de TV proberen.
Akkie103 wrote:
Bijgeleverde kabel gebruikt. Box staat in ecostand !
ik heb al vaker dit probleem gehad, meestal was uit en aanzetten van de next de oplossing maar vandaag wilde dat niet werken, 1200 hulp gebeld en die wilde me wijs maken dat ik een andere hdmi kabel moet proberen echter dit was ook geen oplossing, nog een keer de nexxt minuutje van de stroom, weer geen geluid (wel trouwens geluid via de optische kabel naar mijn audio installatie). Weer gebeld en nu een vriendelijk dame die fabrieksinstellingen adviseerde echt ook geen oplossing en toen probeerden we op haar advies en de next en de lg tv beiden uit te zetten, de hdmi aan 1 kant te ontkoppelen en de beide apparaten weer op te starten, tv aan en nadat ze beiden geheel opgestart waren (de tv supersnel en de next duurde stuk langer tot dat het lichtje wit brandde de hdmi weer aangesloten en jippie beeld en geluid. Ik hoop alleen niet dat dit een dagelijks tafereeltje gaat worden....
Ik heb de mini next nu een week aangesloten met bijgeleverde kabel en rechtstreeks op tv en heb dagelijks geen geluid! Moet ik alles resetten en dan werkt het weer. Dat kan toch niet de bedoeling zijn? Ik heb de next via WiFi aangesloten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.