Tot afgelopen kerst werkte alles naar behoren. Maar toen had ik ineens geen geluid meer op mijn LG tv met ziggo mediabox.
Na alles te hebben doorlopen heb ik er een 2e tv (SONY) bijgehaald. Nu is het volgende aan de hand:
Ziggo+LG = geen geluid
Ziggo+SONY = geluid
LG+Oude mediaspeler = geluid
M.a.w. Ik heb bv alleen de hdmi kabel van de LG (geen geluid) in de SONY gestoken en ik had ineens wel geluid. Dit terwijl verder het geluid op de LG wel werkt. Via netflix, HDMI mediaspelertje etc…. alleen ZIGOO mediabox+LG is een probleem. Dit klinkt softwarematig? Iemand een oplossing?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Inmiddels na tv terug naar fabrieksinstellingen gezet en nu wel weer geluid. Er is dus een LG software compatabiliteitsprobleem.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Inmiddels na tv terug naar fabrieksinstellingen gezet en nu wel weer geluid. Er is dus een LG software compatabiliteitsprobleem.
Hoi @MjrPayne en welkom hier op de Community! TV kijken een geen geluid is natuurlijk geen goede combi! Fijn om te horen dat het nu weer werkt, bedankt voor je terugkoppeling!
Hier dezelfde ellende, Ziggo Mediabox XL i.c.m. een LG tv. Dit lijkt dus het probleem te zijn. Wat gaat Ziggo hier aan doen, ben er wel aardig zat van.
Het is geen dagelijks probleem maar het komt voor dat ik na veel opties proberen pas de volgende dag weer geluid heb.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.