Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Tot afgelopen kerst werkte alles naar behoren. Maar toen had ik ineens geen geluid meer op mijn LG tv met ziggo mediabox.
Na alles te hebben doorlopen heb ik er een 2e tv (SONY) bijgehaald. Nu is het volgende aan de hand:
Ziggo+LG = geen geluid
Ziggo+SONY = geluid
LG+Oude mediaspeler = geluid
M.a.w. Ik heb bv alleen de hdmi kabel van de LG (geen geluid) in de SONY gestoken en ik had ineens wel geluid. Dit terwijl verder het geluid op de LG wel werkt. Via netflix, HDMI mediaspelertje etc…. alleen ZIGOO mediabox+LG is een probleem. Dit klinkt softwarematig? Iemand een oplossing?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Inmiddels na tv terug naar fabrieksinstellingen gezet en nu wel weer geluid. Er is dus een LG software compatabiliteitsprobleem.
Inmiddels na tv terug naar fabrieksinstellingen gezet en nu wel weer geluid. Er is dus een LG software compatabiliteitsprobleem.
Hoi @MjrPayne en welkom hier op de Community! TV kijken een geen geluid is natuurlijk geen goede combi! Fijn om te horen dat het nu weer werkt, bedankt voor je terugkoppeling!
Hier dezelfde ellende, Ziggo Mediabox XL i.c.m. een LG tv. Dit lijkt dus het probleem te zijn. Wat gaat Ziggo hier aan doen, ben er wel aardig zat van.
Het is geen dagelijks probleem maar het komt voor dat ik na veel opties proberen pas de volgende dag weer geluid heb.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...