Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
MjrPayne
Level 1

Geen geluid LG tv en ziggo. Wel via HDMI mediaspeler

Tot afgelopen kerst werkte alles naar behoren. Maar toen had ik ineens geen geluid meer op mijn LG tv met ziggo mediabox.

Na alles te hebben doorlopen heb ik er een 2e tv (SONY) bijgehaald. Nu is het volgende aan de hand:

Ziggo+LG = geen geluid

Ziggo+SONY = geluid

LG+Oude mediaspeler = geluid

M.a.w. Ik heb bv alleen de hdmi kabel van de LG (geen geluid) in de SONY gestoken en ik had ineens wel geluid. Dit terwijl verder het geluid op de LG wel werkt. Via netflix, HDMI mediaspelertje etc…. alleen ZIGOO mediabox+LG is een probleem. Dit klinkt softwarematig? Iemand een oplossing?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MjrPayne
Level 1
Topicstarter

Inmiddels na tv terug naar fabrieksinstellingen gezet en nu wel weer geluid. Er is dus een LG software compatabiliteitsprobleem.

Bekijk in context

0 Kudos
5 Reacties 5
MjrPayne
Level 1
Topicstarter

Inmiddels na tv terug naar fabrieksinstellingen gezet en nu wel weer geluid. Er is dus een LG software compatabiliteitsprobleem.

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hoi @MjrPayne en welkom hier op de Community! TV kijken een geen geluid is natuurlijk geen goede combi! Fijn om te horen dat het nu weer werkt, bedankt voor je terugkoppeling!

0 Kudos
STEEFS
Level 1

Hier dezelfde ellende, Ziggo Mediabox XL i.c.m. een LG tv. Dit lijkt dus het probleem te zijn. Wat gaat Ziggo hier aan doen, ben er wel aardig zat van.

Het is geen dagelijks probleem maar het komt voor dat ik na veel opties proberen pas de volgende dag weer geluid heb.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@STEEFS Heb je deze al geprobeerd?

 


@MjrPayne  schreef:

Inmiddels na tv terug naar fabrieksinstellingen gezet en nu wel weer geluid. Er is dus een LG software compatabiliteitsprobleem.


Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

@STEEFS Heb je de tip die @Bert eerder noemde in zijn bericht nog geprobeerd? 

0 Kudos