Hallo,
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik heb nu ruim 6 maanden ziggo en alles werkte al die tijd mooi!
Maar zo ineens geen interactieve diensten meer, wel internet en tv. De mediabox geeft offline aan.
Ik heb nieuwe mediabox en splitter van Ziggo ontvangen en deze geplaatst. Nog steeds niets.
Andere rechtsreekse kabel gaf ook geen oplossing.
Toen heb ik de splitter POA-01-B weg gehaald en de nieuwe kabel rechtstreeks op aansluitpunt aangesloten.
Toen deed hij het wel.
Splitter er weer tussen en weer geen diensten.
Alles weer terug naar oude situatie maar zonder splitter en alles werkt weer.
Tussen door ook nog de aansluitingen van tv en modem omgewisseld maar ook niets.
Ook alle testen beide met oude en nieuwe splitter gedaan.
Dus zijn m'n oude, originele van Ziggo en de nieuwe van Ziggo beide defect?
Ik heb splitter wel nodig om ook het modem aan te sluiten.
Wat kan het zijn en wat meer kan ik doen voordat ik een monteur laat komen?