1
Vraag
2
Reacties
Jurgen83

Level 1
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Geen coax als spdif?

Beste mensen,

Bestaat er ook een versie met zowel een optische als een coax aansluiting met betrekking tot spdif?

Heb namelijk dure bekabeling gekocht na het zien van afbeeldingen op internet waarbij de Horizon Mediabox beschikt over beide aansluitingen.

Inmidels heb ik mijn Mediabox in huis maar deze beschikt alleen over een optische uitgang.

Bestaat er een mogelijkheid om alsnog een Mediabox te ontvangen met beide aansluitingen?

Zou namelijk fijn zijn als mijn dure coax kabel er niet alleen voor de show hangt....

Alvast bedankt!

Groetjes,

Jurgen

Ter info:

Bij nr. 7 zie ik duidelijk zowel een optische (onder) als een coax (boven) aansluiting.
Mijn mediabox heeft op exaxt diezelfde plek alleen een optische uitgang.
42 Reacties 42
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17475Posts
  • 730Oplossingen
  • 4192Likes
Willem-A wrote:
robbo wrote:
En de zwarte

En het staat me echt bij dat deze het zelfde probleem hadden...

Nee, dat heb je echt mis. De optische uitgang daarop is uiteraard digitaal. Maar beide Foxen sturen uit in DD2.0. Maar het beeld en geluid lopen va scart, dus analoog. En dus blijft dus altijd geluid uitsturen, want dat is analoog. Geloof me, ik heb ook al veel heel gedaan met de Fox, want in die tijd ben ik begonnen voor Humax en dit probleem is echt nooit genoemd

Ja had ik bevestigd zit fout met mijn gedachte in deze!
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Die reactie zie ik inderdaad net. Ga nu stoppen, wat ik ben bekaf en vind het nu ook wel welletjes...

Greeetzzz

En ja, leuk die oude Foxjes. En je ziet ze nog!
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17475Posts
  • 730Oplossingen
  • 4192Likes
Willem-A wrote:
Die reactie zie ik inderdaad net. Ga nu stoppen, wat ik ben bekaf en vind het nu ook wel welletjes...

Greeetzzz

En ja, leuk die oude Foxjes. En je ziet ze nog!

Trust!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic