KoosWijnen
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen beeld

Op mijn Sony Bravia TV heb ik sinds een paar dagen op de kanalen 7, 9, 12 en 15. Alle andere kanalen werken wel. Ik heb de hele handleiding op ziggo.nl/netwerkonderhoud al twee keer nagelopen maar het resultaat blijft hetzelfde.

 

De TV staat rechtstreeks op de signaalsplitter zonder versterker of aftakking ertussen.

 

Weet iemand een oplossing?

 

 

 

4 Reacties 4
anoniemforum
Expert
Expert
  • 4493Reacties
  • 303Oplossingen
  • 669Likes

kun je een foto maken van de hoofdaansluiting het aop (abonnee overname punt) en splitter 

Steefb
Expert
Expert
  • 8320Reacties
  • 1475Oplossingen
  • 2368Likes

Waarom probeer je deze stappen ?

Onderhoud aan het netwerk | Klantenservice | Ziggo

Is er onderhoud geweest?

 

Hier vind je meer mogelijkheden .

Storingen | Klantenservice | Ziggo

Marije Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 2040Reacties
  • 260Oplossingen
  • 355Likes

Hey @KoosWijnen, welkom hier op de Community. 

 

Wat ontzettend gek dat je ineens geen beeld meer hebt op een aantal zenders. Ik kan mij voorstellen dat je deze toch graag weer terug wilt en ik help je daar graag bij! 

 

@anoniemforum en @Steefb hebben je een aantal vragen gesteld om je verder te helpen. Heb je daar een terugkoppeling op? 😉

KoosWijnen
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vanavond een tweede Sony televisie aangesloten. Daarop deden alle kanalen het wel. Beide televisie zijn uitgerust met een CI+ module. Dus die twee modules verwisseld. Opnieuw gaf mijn televisie op de vier kanalen geen beeld en de ander deed het wel.

Kortom TV (ruim 12 jaar oud) gaat eruit en vandeweek kopen we een nieuwe.

Een ieder bedankt voor het reageren.

Uitgelicht topic