1
Vraag
2
Reacties
Anand1

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Geen beeld wel geluid via mijn versterker

De nextbox zit direct aangesloten op mijn versterker, nu heb ik wel geluid maar geen beeld. Start ik de box opnieuw op zie ik wel de teksten van welkom in diverse talen maar daarna springt het gelijk na het opstarten weer op zwart beeld met geluid. Iemand een idee want aan ziggo zelf heb je geen zak.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 684Likes

Probeer eens de Next eerst direct op de TV aan te sluiten en dan andere resolutieinstellingen. Het welkomstscherm met de 'talen' is 720p dus ik denk dat er daarná iets mis gaat met het beeld oppakken door je receiver (1080i/1080p/waar je m ook op hebt gezet).

Bekijk in context

Anand1
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Inmiddels werkt alles weer was inderdaad iets met deze instellingen. Bedankt voor het meedenken allemaal.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Steefb

Level 20
  • 15276Posts
  • 2924Oplossingen
  • 6846Likes

Al eens geprobeerd zonder versterker?

Wat meer detail en wat je zelf al hebt geprobeerd zijn welkom , anders heb je aan je medeklanten ook geen zak.

Anand1
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Nieuwe hdmi kabels gekocht, alles gereset, in het begin met mijn andere versterker na een update ook al eens problemen gehad toen wel beeld maar geen geluid.  Nu is het omgekeerd heb geen idee waarom die geen beeld doorgeeft. 

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 684Likes

Probeer eens de Next eerst direct op de TV aan te sluiten en dan andere resolutieinstellingen. Het welkomstscherm met de 'talen' is 720p dus ik denk dat er daarná iets mis gaat met het beeld oppakken door je receiver (1080i/1080p/waar je m ook op hebt gezet).

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 72789Posts
  • 5021Oplossingen
  • 20893Likes

Welke HDMI kabels heb je nu?

Voor de Next heb je Premium High Speed HDMI kabels nodig, naar de versterker en naar de TV.

Kan je versterker HDMI en HDCP 2.2 aan?

Anand1
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ja de versterker kan dat allemaal aan het is een nieuwe van denon dus dat zou het probleem niet moeten zijn 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 72789Posts
  • 5021Oplossingen
  • 20893Likes

Heb je wel Premium High Speed HDMI kabels?

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 4964Posts
  • 463Oplossingen
  • 1520Likes

Hoi @Anand1

TV kijken mogen we het dan eigenlijk niet noemen, zonder beeld. Aparte situatie dit. Heb je zonder de versterker aan te sluiten wel beeld! En heb je de HDMI kabel die @Bert hierboven noemt?

Anand1
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Inmiddels werkt alles weer was inderdaad iets met deze instellingen. Bedankt voor het meedenken allemaal.

Anand1
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Het is inmiddels opgelost 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic