De nextbox zit direct aangesloten op mijn versterker, nu heb ik wel geluid maar geen beeld. Start ik de box opnieuw op zie ik wel de teksten van welkom in diverse talen maar daarna springt het gelijk na het opstarten weer op zwart beeld met geluid. Iemand een idee want aan ziggo zelf heb je geen zak.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Probeer eens de Next eerst direct op de TV aan te sluiten en dan andere resolutieinstellingen. Het welkomstscherm met de 'talen' is 720p dus ik denk dat er daarná iets mis gaat met het beeld oppakken door je receiver (1080i/1080p/waar je m ook op hebt gezet).
Inmiddels werkt alles weer was inderdaad iets met deze instellingen. Bedankt voor het meedenken allemaal.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Al eens geprobeerd zonder versterker?
Wat meer detail en wat je zelf al hebt geprobeerd zijn welkom , anders heb je aan je medeklanten ook geen zak.
Nieuwe hdmi kabels gekocht, alles gereset, in het begin met mijn andere versterker na een update ook al eens problemen gehad toen wel beeld maar geen geluid. Nu is het omgekeerd heb geen idee waarom die geen beeld doorgeeft.
Probeer eens de Next eerst direct op de TV aan te sluiten en dan andere resolutieinstellingen. Het welkomstscherm met de 'talen' is 720p dus ik denk dat er daarná iets mis gaat met het beeld oppakken door je receiver (1080i/1080p/waar je m ook op hebt gezet).
Welke HDMI kabels heb je nu?
Voor de Next heb je Premium High Speed HDMI kabels nodig, naar de versterker en naar de TV.
Kan je versterker HDMI en HDCP 2.2 aan?
Ja de versterker kan dat allemaal aan het is een nieuwe van denon dus dat zou het probleem niet moeten zijn
Heb je wel Premium High Speed HDMI kabels?
Inmiddels werkt alles weer was inderdaad iets met deze instellingen. Bedankt voor het meedenken allemaal.
Het is inmiddels opgelost
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.