Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Wij hebben alweer geen beeld op de rtl zenders, sbs, veronica en net5. Op alle andere zenders is wel beeld, ook op kanaal 14 van Ziggo. We hebben dit eerder aan de hand gehad en toen een nieuwe CI+ module moeten kopen bij Ziggo. Nu is het dus weer zover. We hebben alle stappen alweer doorlopen en niks helpt. Wie herkent dit probleem en beter nog, wie heeft de oplossing? We hebben een Samsung 4k led tv
Opgelost! Ga naar oplossing.
Maandag is Ziggo monteur geweest. Weer een nieuwe CI+ module geïnstalleerd. Dinsdagavond weer geen beeld, toen melding gehad smartcard updaten. Zenders opnieuw opgehaald en toen was er weer beeld. Monteur zegt dat het ook aan de houder van de tv waar de module in zit kan liggen, dat deze niet goed contact maakt. Kan, maar denk het niet. Krijg wel 50 euro berekend. Heel vervelend
Dan ben ik vooral heel erg blij dat je geen uitval meer ervaart. Ik lees wel terug dat het beelduitval bij het testen van de monteur kwam en ging, wanneer hij aan de adapter op de tv zat. Dus het kan nog steeds zijn dat daar iets niet helemaal goed in zit.
Maar goed, voor nu werkt het en dat is natuurlijk super!
Er is hier nu sowieso niets met zekerheid te zeggen en dus vind ik dat we jou geen kosten voor de monteur moeten doorberekenen. Ik maak een vergoeding van 50 euro aan, zodat die kosten worden weggestreept :-).
Ja i34-9, maar ook gecodeerd signaal, zender niet in abonnement, zender tijdelijk niet beschikbaar. Alles komt voorbij
smartcardnummer in mijn ziggo app komt niet overeen met werkelijk smartcardnummer zie ik nu
Mijn Ziggo geeft een serienummer weer, bij details kan je dan het werkelijke smartcard nummer zien. Laat je daardoor niet verwarren. Het ophalen van het zenderpakket kan je altijd even activeren. Als je smartcard nummer werkelijk niet overeenkomt dan kan alleen een community moderator je helpen.
Ja klopt. Smartcardnummer is van de oude smartcard. Die staat er dus ook nog wel in. Het nummer van de smartcard in de CI+ module komt inderdaad wel overeen. Zenders ophalen ook al vaker gedaan maar geen succes. Vanmorgen Ziggo maar weer gebeld en maandag komt monteur
De module even eruit en weer terug plaatsen.
Ja ook al verschillende keren gedaan
lijkt me echt een probleem qua serienummers, een monteur kan precies zien wat er actief staat op klantnummer en of dat klopt met wat er in de tv zit. desnoods pakket wijzigen zodat er een nieuwe komt
Maandag is Ziggo monteur geweest. Weer een nieuwe CI+ module geïnstalleerd. Dinsdagavond weer geen beeld, toen melding gehad smartcard updaten. Zenders opnieuw opgehaald en toen was er weer beeld. Monteur zegt dat het ook aan de houder van de tv waar de module in zit kan liggen, dat deze niet goed contact maakt. Kan, maar denk het niet. Krijg wel 50 euro berekend. Heel vervelend
Hi @Karin 1! Ik ben erg benieuwd hoe het op dit moment gaat. Of dat het nog steeds uitval is op de tv? Laat je het ons weten?
Hoi Carlien, tot nu toe geen uitval meer gehad. Dus met het houdertje van de televisie is niks mis. Lag het toch weer aan de CI+ module.
Dan ben ik vooral heel erg blij dat je geen uitval meer ervaart. Ik lees wel terug dat het beelduitval bij het testen van de monteur kwam en ging, wanneer hij aan de adapter op de tv zat. Dus het kan nog steeds zijn dat daar iets niet helemaal goed in zit.
Maar goed, voor nu werkt het en dat is natuurlijk super!
Er is hier nu sowieso niets met zekerheid te zeggen en dus vind ik dat we jou geen kosten voor de monteur moeten doorberekenen. Ik maak een vergoeding van 50 euro aan, zodat die kosten worden weggestreept :-).
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...