Vraag
Reacties
Oplossing
Karin 1
Level 3

Geen beeld op bepaalde zenders CI+ module

Wij hebben alweer geen beeld op de rtl zenders, sbs, veronica en net5. Op alle andere zenders is wel beeld, ook op kanaal 14 van Ziggo. We hebben dit eerder aan de hand gehad en toen een nieuwe CI+ module moeten kopen bij Ziggo. Nu is het dus weer zover. We hebben alle stappen alweer doorlopen en niks helpt. Wie herkent dit probleem en beter nog, wie heeft de oplossing? We hebben een Samsung 4k led tv

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Karin 1
Level 3
Topicstarter

Maandag is Ziggo monteur geweest. Weer een nieuwe CI+ module geïnstalleerd. Dinsdagavond weer geen beeld, toen melding gehad smartcard updaten. Zenders opnieuw opgehaald en toen was er weer beeld. Monteur zegt dat het ook aan de houder van de tv waar de module in zit kan liggen, dat deze niet goed contact maakt. Kan, maar denk het niet. Krijg wel 50 euro berekend. Heel vervelend 

Bekijk in context

0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Dan ben ik vooral heel erg blij dat je geen uitval meer ervaart. Ik lees wel terug dat het beelduitval bij het testen van de monteur kwam en ging, wanneer hij aan de adapter op de tv zat. Dus het kan nog steeds zijn dat daar iets niet helemaal goed in zit. 
Maar goed, voor nu werkt het en dat is natuurlijk super! 

 

Er is hier nu sowieso niets met zekerheid te zeggen en dus vind ik dat we jou geen kosten voor de monteur moeten doorberekenen. Ik maak een vergoeding van 50 euro aan, zodat die kosten worden weggestreept :-). 

Bekijk in context

0 Kudos
11 Reacties 11
Steefb
Level 20

Krijg je ook een foutmelding?

 

 

Stap 3 en 2 geprobeerd? 

TV hulp & advies | Klantenservice | Ziggo

 

0 Kudos
Karin 1
Level 3
Topicstarter

Ja i34-9, maar ook gecodeerd signaal, zender niet in abonnement, zender tijdelijk niet beschikbaar. Alles komt voorbij

 

smartcardnummer in mijn ziggo app komt niet overeen met werkelijk smartcardnummer zie ik nu

0 Kudos
Karel.
Level 17

Mijn Ziggo geeft een serienummer weer, bij details kan je dan het werkelijke smartcard nummer zien. Laat je daardoor niet verwarren. Het ophalen van het zenderpakket kan je altijd even activeren. Als je smartcard nummer werkelijk niet overeenkomt dan kan alleen een community moderator je helpen.

0 Kudos
Karin 1
Level 3
Topicstarter

Ja klopt. Smartcardnummer is van de oude smartcard. Die staat er dus ook nog wel in. Het nummer van de smartcard in de CI+ module komt inderdaad wel overeen. Zenders ophalen ook al vaker gedaan maar geen succes. Vanmorgen Ziggo maar weer gebeld en maandag komt monteur

0 Kudos
youriy
Level 17

De module even eruit en weer terug plaatsen.

0 Kudos
Karin 1
Level 3
Topicstarter

Ja ook al verschillende keren gedaan 

0 Kudos
Gio2903
Level 17

lijkt me echt een probleem qua serienummers, een monteur kan precies zien wat er actief staat op klantnummer en of dat klopt met wat er in de tv zit. desnoods pakket wijzigen zodat er een nieuwe komt

0 Kudos
Karin 1
Level 3
Topicstarter

Maandag is Ziggo monteur geweest. Weer een nieuwe CI+ module geïnstalleerd. Dinsdagavond weer geen beeld, toen melding gehad smartcard updaten. Zenders opnieuw opgehaald en toen was er weer beeld. Monteur zegt dat het ook aan de houder van de tv waar de module in zit kan liggen, dat deze niet goed contact maakt. Kan, maar denk het niet. Krijg wel 50 euro berekend. Heel vervelend 

0 Kudos
Carlien
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @Karin 1! Ik ben erg benieuwd hoe het op dit moment gaat. Of dat het nog steeds uitval is op de tv? Laat je het ons weten? 

0 Kudos
Karin 1
Level 3
Topicstarter

Hoi Carlien, tot nu toe geen uitval meer gehad. Dus met het houdertje van de televisie is niks mis. Lag het toch weer aan de CI+ module.

0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Dan ben ik vooral heel erg blij dat je geen uitval meer ervaart. Ik lees wel terug dat het beelduitval bij het testen van de monteur kwam en ging, wanneer hij aan de adapter op de tv zat. Dus het kan nog steeds zijn dat daar iets niet helemaal goed in zit. 
Maar goed, voor nu werkt het en dat is natuurlijk super! 

 

Er is hier nu sowieso niets met zekerheid te zeggen en dus vind ik dat we jou geen kosten voor de monteur moeten doorberekenen. Ik maak een vergoeding van 50 euro aan, zodat die kosten worden weggestreept :-). 

0 Kudos