Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Oma90
Level 1

Geen Viaplay meer op kanaal 200

Hallo,

 

Mijn moeder van 90 kijkt heel graag formule 1. Ze ziet heel slecht en kan alleen de plus en min knop bedienen van de afstandsbediening. Sinds ongeveer 1 maand kan ze geen formule 1 meer kijken op kanaal 200. Ze heeft een CI-module met een gehuurd kaartje van jullie. Ik heb al diverse keren contact gehad met de helpdesk maar ze kunnen het niet oplossen.

 Kunnen jullie dit voor mij oplossen ?? Het is toch te gek voor woorden dat dit probleem niet kan worden opgelost terwijl je er wel voor betaald.

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Ik had topic open maar kreeg visite, Viaplay zit nog steeds op kanaal 200 maar niet op de vrijdag alleen Zaterdag en Zondag

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
7 Reacties 7
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Wat is de foutmelding.

 

Mogelijke oplossing:

Kijk eens in haar Mijn Ziggo onder Producten => Televisie => achter smartcard Instellingen -> Zender aanbod Opnieuw ophalen klikken met de TV aan.

Dave
Level 20
T.E.A.M.

Ik had topic open maar kreeg visite, Viaplay zit nog steeds op kanaal 200 maar niet op de vrijdag alleen Zaterdag en Zondag

0 Kudos
Ga naar reactie
Oma90
Level 1
Topicstarter

Komt ook niet op zaterdag en zondag

0 Kudos
Oma90
Level 1
Topicstarter

Krijg een code te zien dat ik geen abbo heb, terwijl ik wel een abbo heb voor viaplay

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Oma90 heb je deze mogelijke oplossing al geprobeerd:

 

Mogelijke oplossing:

Kijk eens in haar Mijn Ziggo onder Producten => Televisie => achter smartcard Instellingen -> Zender aanbod Opnieuw ophalen klikken met de TV aan.

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemorgen @Oma90 en een warm welkom op de Community,

 

Ontzettend balen dat jouw moeder problemen ervaart met het ontvangen van Viaplay (kanaal 200) i.v.m. de Formule 1!  Goed dat je door middel van dit topic even aan de bel trekt. Ik heb direct even de gegevens uit het Community profiel erbij gepakt en zie dat het abonnement (Viaplay) wel actief staat en de zender doorgegeven hoort te worden. Ik heb even een signaaltje gestuurd naar de CI Plus module met bijbehorende smartcard. Dit dient ervoor te zorgen dat alle zenders waarop je geabonneerd bent opnieuw worden vrijgegeven. Wil je kijken of de zender het in de loop van vandaag weer doet ? 

Mocht je nogmaals constateren dat 1 of meer zenders het niet doen, dan kun je met de stappen die @Bert beschrijft ook zelf via Mijn Ziggo de zenders opnieuw ophalen. 

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

@Oma90 We zijn erg benieuwd of je nog problemen ervaart met de ontvangst van o.a. Viaplay. Kun je laten weten of je onze hulp nog nodig hebt?