Hallo,
Mijn moeder van 90 kijkt heel graag formule 1. Ze ziet heel slecht en kan alleen de plus en min knop bedienen van de afstandsbediening. Sinds ongeveer 1 maand kan ze geen formule 1 meer kijken op kanaal 200. Ze heeft een CI-module met een gehuurd kaartje van jullie. Ik heb al diverse keren contact gehad met de helpdesk maar ze kunnen het niet oplossen.
Kunnen jullie dit voor mij oplossen ?? Het is toch te gek voor woorden dat dit probleem niet kan worden opgelost terwijl je er wel voor betaald.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik had topic open maar kreeg visite, Viaplay zit nog steeds op kanaal 200 maar niet op de vrijdag alleen Zaterdag en Zondag
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wat is de foutmelding.
Mogelijke oplossing:
Kijk eens in haar Mijn Ziggo onder Producten => Televisie => achter smartcard Instellingen -> Zender aanbod Opnieuw ophalen klikken met de TV aan.
Ik had topic open maar kreeg visite, Viaplay zit nog steeds op kanaal 200 maar niet op de vrijdag alleen Zaterdag en Zondag
Komt ook niet op zaterdag en zondag
Krijg een code te zien dat ik geen abbo heb, terwijl ik wel een abbo heb voor viaplay
@Oma90 heb je deze mogelijke oplossing al geprobeerd:
Mogelijke oplossing:
Kijk eens in haar Mijn Ziggo onder Producten => Televisie => achter smartcard Instellingen -> Zender aanbod Opnieuw ophalen klikken met de TV aan.
Goedemorgen @Oma90 en een warm welkom op de Community,
Ontzettend balen dat jouw moeder problemen ervaart met het ontvangen van Viaplay (kanaal 200) i.v.m. de Formule 1! Goed dat je door middel van dit topic even aan de bel trekt. Ik heb direct even de gegevens uit het Community profiel erbij gepakt en zie dat het abonnement (Viaplay) wel actief staat en de zender doorgegeven hoort te worden. Ik heb even een signaaltje gestuurd naar de CI Plus module met bijbehorende smartcard. Dit dient ervoor te zorgen dat alle zenders waarop je geabonneerd bent opnieuw worden vrijgegeven. Wil je kijken of de zender het in de loop van vandaag weer doet ?
Mocht je nogmaals constateren dat 1 of meer zenders het niet doen, dan kun je met de stappen die @Bert beschrijft ook zelf via Mijn Ziggo de zenders opnieuw ophalen.
@Oma90 We zijn erg benieuwd of je nog problemen ervaart met de ontvangst van o.a. Viaplay. Kun je laten weten of je onze hulp nog nodig hebt?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.