jverburg1

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen Uitzending Gemist meer.

Heb Start-pakket en UPCmediabox.

Een uur de monteur aan de lijn gehad. Hij snapt er niets van, alles zou moeten werken.

Advies: pakket Compleet aanschaffen € 8/mnd duurder.

Wat biedt Pakket Start? Voorheen wel Uitzendingen terugkijken. Wordt nu niet meer aangeboden. Heeft Ziggo het domweg uit het Startpakket gehaald? Dat zou wel heel vreemd zijn om dat te doen zonder kennisgeving.

Op gsm en tablet via de app terugkijken lukt gelukkig wel.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

@jverburg1 Top! Dank je. Ik zie dat je een standaard (pace) box hebt. Met deze box is inderdaad een uitgeklede vorm van uitzending gemist mogelijk. Hoe je dit doet, lees je hier.

Via de Ziggo Go App en de website is het inderdaad wel mogelijk om Replay te gebruiken. Vanaf het TV Compleet pakket is er ook een box waarbij je Replay TV tot je beschikking hebt. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Uitzending gemist werd al jaren steeds minder en nu begrijp ik van je, helemaal weg?

Dan blijft alleen terugkijken over via de Ziggo Go app.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hoi @jverburg1! Ik kan mij goed voorstellen dat je zwaar teleurgesteld bent dat je geen uitzending gemist meer kunt kijken. Ik zie dat je gegevens niet compleet zijn, in je Community profiel, maar ik gok dat je een Mediabox XL (horizon) hebt gekregen bij het TV Start pakket? Hierop kun je alleen afspelen vanaf het begin en pauzeren.
Met de Humax kon je wel uitzending gemist kijken. Ik controleer het graag voor je, maar dan zal je eerst je gegevens in je profiel moeten bijwerken (postcode letters) 🙂 

jverburg1
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb mijn profiel bijgewerkt.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

@jverburg1 Top! Dank je. Ik zie dat je een standaard (pace) box hebt. Met deze box is inderdaad een uitgeklede vorm van uitzending gemist mogelijk. Hoe je dit doet, lees je hier.

Via de Ziggo Go App en de website is het inderdaad wel mogelijk om Replay te gebruiken. Vanaf het TV Compleet pakket is er ook een box waarbij je Replay TV tot je beschikking hebt. 

Uitgelicht topic