1
Vraag
2
Reacties
Tine1970

Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Geen TVbeeld & geen werkende afstandsbediening

Al jaren klant bij upc/ziggo. Oude upc box met problemen laatst gratis om laten wisselen voor een ziggo mediabox xl. Alles geinstalleerd volgens t boekje en nu...niks meer. Blauw scherm.Ook een Ziggo (audio) afstandsbediening ontvangen die niet werkt(is dit wel de juiste ?) Forums doorgelezen, echt alle tips uitgeprobeerd, dubbel gecheckt en nog geen beeld. (Technische)Vriend ingeschakeld, krijgt t ook niet voor elkaar. Maandag 2 mei kan er pas een monteur komen(?), dan zit ik op 2 weken zonder tv. Gaat dit vergoed worden? Ik betaal tenslotte wel gewoon de volledige maandelijkse kosten. Wifi werkt wel. Ondertussen kijken op tv via ziggo Go gaat ook niet, want de afstandsbediening werkt dus niet, ook daarmee van alles(tips&tricks) geprobeerd

(Ziggo Go, komt tot tot "Kies je taal", en vanuit daar verder kiezen, gaat een beetje moeilijk zonder juiste?/niet werkende afstandsbediening.😒)

 

Hellluppp!

 

Is er echt geen mogelijkheid om een monteur eerder te laten komen?

 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Tine1970
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Geregeld. Topic sluiten

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
Tine1970
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Nope. Ook al geprobeerd.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Kijk iedere morgen tussen 7 en 8 uur in Mijn Ziggo onder Monteursafspraken of je de afspraak met de monteur kunt wijzigen naar een eerdere datum, 's-ochtends is de agenda aangepast.

Ziggo heeft een compensatie regeling voor de dagen dat je geen gebruik kan maken van hun diensten.

Gio2903

Level 17
  • 3124Posts
  • 160Oplossingen
  • 2219Likes

eventueel laten omwisselen naar een next mini. dit kan voor 2 mei al gebeuren en die sluit je aan via internet. nog makkelijker. als een moderator dit morgen voor je regelt heb je m donderdag/vrijdag waarschijnlijk al in huis en het is ook nog is een fijner apparaat.

 

voor nu. wat gebeurd er als je de box aansluit dmv coax en aanzet? komt er een foutmelding in het scherm van de box oid?

Tine1970
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dank voor de tip

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hoi @Tine1970! Welkom op de Ziggo Community! 

Super jammer dat de mediabox XL niet werkt 😞 Goed dat je al zoveel hebt geprobeerd, nu nog de oplossing vinden. 
Kun je eens een foto sturen van de hoofdaansluiting en hoe je mediabox XL is aangesloten? 

We kunnen inderdaad ook een Next mini toesturen. Deze hoef je alleen aan te sluiten via de internet kabel. Hierbij komen wel € 19,95 eenmalige kosten. Als je dat liever wil, dan hoor ik het graag.

Tine1970
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Geregeld. Topic sluiten

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic