Levipetra
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen TV

Goeie avond,

Ik ben onlangs klant bij Ziggo geworden, maar ik ervaar problemen met tv kijken. Mijn tv is aangesloten via de kabel (zonder kastje of module). Maar ik kan alleen maar NPO 1, NPO 2, NPO 3 kijken, terwijl ik een abonnement voor alle zenders.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groet Levi 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
emiliovisser
Gedreven Raadgever
  • 212Reacties
  • 24Oplossingen
  • 44Likes
4 Reacties 4
Sparco1955
Expert
Expert
  • 1672Reacties
  • 161Oplossingen
  • 407Likes

@Levipetra ,

Met ietwat meer informatie wordt u sneller geholpen, indien de TV een digitale tuner heeft zal die eerst geïnstalleerd moeten zijn. Dus merk en type graag.

Levipetra
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Sparco1955 

Ik heb in mijn abonnement heb ik digitale kabel tv, dat heb ik vanmiddag geinstaleerd. Maar alleen NPO 1, NPO 2, NPO 3 doet het. Als ik naar RTL4 ga dan zegt mijn TV: CI + module of smartcard niet herkend. controleer of deze op de juiste wijze in de TV module zit.

Het betreft een Samsung UHD 4K 55TU7000 (half jaar oud)

 

 

emiliovisser
Gedreven Raadgever
  • 212Reacties
  • 24Oplossingen
  • 44Likes
Sparco1955
Expert
Expert
  • 1672Reacties
  • 161Oplossingen
  • 407Likes

Uitgelicht topic