Goeie avond,
Ik ben onlangs klant bij Ziggo geworden, maar ik ervaar problemen met tv kijken. Mijn tv is aangesloten via de kabel (zonder kastje of module). Maar ik kan alleen maar NPO 1, NPO 2, NPO 3 kijken, terwijl ik een abonnement voor alle zenders.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Groet Levi
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb je dit stappenplan al gevolgd??
https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/digitale-tv/kijken-zonder-kastje
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Met ietwat meer informatie wordt u sneller geholpen, indien de TV een digitale tuner heeft zal die eerst geïnstalleerd moeten zijn. Dus merk en type graag.
Ik heb in mijn abonnement heb ik digitale kabel tv, dat heb ik vanmiddag geinstaleerd. Maar alleen NPO 1, NPO 2, NPO 3 doet het. Als ik naar RTL4 ga dan zegt mijn TV: CI + module of smartcard niet herkend. controleer of deze op de juiste wijze in de TV module zit.
Het betreft een Samsung UHD 4K 55TU7000 (half jaar oud)
Heb je dit stappenplan al gevolgd??
https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/digitale-tv/kijken-zonder-kastje
En anders dit stappenplan:
https://www.televisies.nl/tvpedia/ziggo-ci-cam-module-installeren-samsung-tv/
Succes.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.