Jur1

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen TV kanalen meer in Ziggo Go

Sinds een paar weken zie ik geen TV kanalen meer in Ziggo GO. Hij geeft de melding dat ik geen abonnement meer heb. Ter wijl ik oP mijn TV en in mijn abonnement wel gewoon kanalen heb.

Ook de Ziggo Sport app doet het gewoon.

 

Iemand een idee wat er aan de hND IS?

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dat lijkt meer een probleem in de achtergrond.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hey @Jur1 Welkom op de Ziggo Community!

Wat vreemd dat je geen tv kanalen meer krijgen in de Ziggo GO omgeving. Dit lossen we graag met je op. 

Om te kunnen onderzoeken waar dit vandaan komt, wil ik je vragen om jouw gegevens in te vullen op jouw persoonlijke profiel. Geen zorgen, alleen wij, moderators, kunnen deze gegevens zien. 

Daarnaast ben ik benieuwd of er onlangs iets veranderd is in jouw abonnement? 
Weet je zeker dat je met de juiste gegevens inlogt? 

ik wacht je antwoord af 🙂

Uitgelicht topic