1
Vraag
2
Reacties
BRAMENERNA

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen Signaal van Ziggo

Afgelopen Donderdag heeft Ziggo werkzaamheden bij ons in de buurt uitgevoerd.

Ondanks het meerdere malen opnieuw opstarten van de router hebben wij sindsdien geen enkel signaal meer van Ziggo. Geen telefoon, geen internet, en geen Televisie (ook niet ned 1,2, en3)

Bij ons is NIETS veranderd, toch is Ziggo van mening dat er bij ons iets aan de hand is. Nu blijkt na telefonisch overleg er pas dinsdag een monteur kan komen kijken naar een installatie waar niets aan gewijzigd is. Wij vinden dit Schandalig.

Is er een manier om ons probleem sneller op te lossen?, of moeten we toch gaan kijken naar een andere provider

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19176Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

@BERTENERNA Balen dat de verbinding nog niet werkt. Er lijkt inderdaad nog iets mis te zijn met het signaal. Inmiddels zie ik dat er al een afspraak ingepland staat met een monteur voor dinsdag 15 maart 2022 tussen 12 en 18 uur. Als je een Vodafonemobiel abonnement hebt dan kan ik ter overbrugging kosteloos 50 GB wifi back-up voor je regelen. Laat maar weten of je heir gebruik van wenst te maken. 

Bekijk in context

Uitgelicht
BRAMENERNA
topicstarter
Level 2
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Paul,

Gelukkig is het probleem verholpen en kunnen we  weer gebruik maken van internet en tv.

Alleen jammer dat het zo lang heeft moeten duren. 

11 Reacties 11
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Je kunt in Mijn Ziggo kijken bij Monteursafspraken of er een eerdere datum is die vrijgekomen is.

Tussen 7 en 8 uur 's-morgens heb je de meeste kans om te kunnen wijzigen, dan is de agenda bijgewerkt.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link kom je in je Ziggo community profiel, op die pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19176Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

Goedemiddag @BRAMENERNA en een warm welkom op de Community,

Wat onzettend zuur dat je diensten niet werken nadat er werkzaamheden aan ons netwerk zijn uitgevoerd! Het lijkt erop dat er na de werkzaamheden een storing gespeeld heeft waardoor het signaal verstoord was. Inmiddels zie ik dat jouw modem weer online is en het signaal ziet er nu weer goed uit. We zijn heel benieuwd of alles inmiddels ook weer naar wens werkt.

BRAMENERNA
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste Paul,

Zojuist mijn modem gecontroleerd. Deze knippert nog altijd groen (geen signaal). Ook hebben we nog altijd geen TV signaal (dat wordt voor de modem al gesplitst) met andere woorden, we hebben nog altijd geen signaal.

Met andere woorden, de problemen zijn nog zeker niet opgelost. Ik vermoed dat jullie de verkeerde hebben afgesloten, en dat jullie dus ook met het verkeerde modem testen.

Ons modem staat in ieder geval niet online

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19176Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

@BERTENERNA Balen dat de verbinding nog niet werkt. Er lijkt inderdaad nog iets mis te zijn met het signaal. Inmiddels zie ik dat er al een afspraak ingepland staat met een monteur voor dinsdag 15 maart 2022 tussen 12 en 18 uur. Als je een Vodafonemobiel abonnement hebt dan kan ik ter overbrugging kosteloos 50 GB wifi back-up voor je regelen. Laat maar weten of je heir gebruik van wenst te maken. 

BRAMENERNA
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste Paul,

 

We hebben in huis 2 Hollands Nieuwe abonnementen lopen, dat is voor zo ver ik weet ook van Vodafone.

We hebben geen rechtstreeks Vodafone abonnement meer. Indien het met Hollands Nieuwe ook mogelijk is, zou dat een oplossing kunnen zijn. 

Waarom is het voor een grote firma als Ziggo niet mogelijk om sneller een monteur te laten komen. de klacht is donderdag gemeld. de eerste mogelijkheid voor een monteur is 5 dagen later, dat moet toch sneller kunnen.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19176Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

@BRAMENERNA Ik begrijp dat het ontzettend zuur is dat je moet wachten tot het monteursbezoek van a.s. dinsdag 15 maart 2022. Helaas heb ik geen eerdere optie op dit moment. Natuurlijk kijken we graag met je naar een vergoeding voor de dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten conform onze garantieregeling. 

BRAMENERNA
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste Paul,

Ik heb jullie garantieregeling bekeken. maar dat weegt bij verre niet op tegen het ongemak dat we op dit moment hebben. Kinderen die niet kunnen studeren, want geen internet.  Geen TV die voor de broodnodige ontspanning moet zorgen, en een enorme Bak stress, door slecht service.

Wij zijn op dit moment echt niet te spreken over de service van Ziggo.

We gaan dit weekend maar eens bekijken wat onze alternatieven zijn. Ik sluit hierbij zeker niet uit dat we gaan kiezen voor een andere provider. op dit moment zijn er zeker goede alternatieven.

# erg boos op Ziggo

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19176Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

@BRAMENERNA We zijn heel erg benieuwd of alles inmiddels naar wens werkt sinds het monteursbezoek van 15 maart 2022. Als dit het geval is kan ik een vergoeding aanvragen voor de periode van storing. 

BRAMENERNA
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Paul,

Gelukkig is het probleem verholpen en kunnen we  weer gebruik maken van internet en tv.

Alleen jammer dat het zo lang heeft moeten duren. 

Gio2903

Level 17
  • 3124Posts
  • 160Oplossingen
  • 2219Likes

wat bleek uiteindelijk het probleem ? 🤔

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Zeker jammer dat het zo lang heeft moeten duren.. @BRAMENERNA Gelukkig werkt alles weer en is er ook al een vergoeding geregeld! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic