Vraag
Reacties
Arnold1310
Level 14

Geen Next bij Complete, enkel bij Max abo

Bij het Complete abo krijg je nu enkel de XL box, voor de Next ben je nu verplicht het Max abonnement af te sluiten
e-mail meldingen
Aan Uit
9 Reacties 9
Zeeburgia
Level 15
Dat is blijkbaar onlangs gewijzigd.
Waarschijnlijk omdat er een voorraadtekort is aan Next boxen als gevolg waarvan begin deze maand het in bruikleen verstrekken van extra nex boxen per adres is stopgezet.
Wellicht dat die stop nu binnenkort wordt opgeheven, hoewel begin vorige week een moderator nog berichtte geen idee te hebben wanneer de levering zou worden hervat.
Rene F
Level 10
Hallo Arnold1310 ,

Ik zie wat je ziet, maar verder op staat :

Het lijkt er op dat Ziggo de boel aan het veranderen is, gauw bellen als je nog op basis van bovenstaande text een Next wil met je Complete abo....
0 Kudos
MaxH
Level 17
Of een tijdelijke totale uitgavestop gezien de capaciteitsproblemen. Op Max na.
0 Kudos
Arnold1310
Level 14
Topicstarter
Te weinig boxen, die dingen moeten toch bij te bestellen zijn, dat duurt toch geen maanden lijkt mij. Het kan ook dat er te veel storingen zijn en dat ze daarom minder boxen uit geven. Ik weet het niet dus denk ook maar mee. Ziggo is de enigste die de waarheid weet en of wij, de klanten, dit ooit te horen krijgen? Nu er maar van uit gaan dat het voorraadtekort is ja :wink:
0 Kudos
Zeeburgia
Level 15
Rene F

Geen flauw idee wat je bedoelt met verder op staat
Op de webpagina om een pakket te bestellen staat het overduidelijk.
Naar mijn mening krijg je wanneer je nu Complete bestelt geen Next mediabox meer.
MaxH
Level 17
Onder aan de pagina staat "Bij Start krijg je de Ziggo Mediabox geleverd en bij Complete en Max krijg je de Mediabox Next." Maar dat zijn ze waarschijnlijk vergeten aan te passen.
Rene F
Level 10
Verder op, in als je de hele pagina leest waar Arnold1310 mee is begonnen, dan zul je een stuk tekst vinden waar nog staat de je bij Complete een next krijgt.

Beter ?
Zeeburgia
Level 15
Je hebt gelijk Max en sorry Rene.
Onderaan staat inderdaad: Bij Start krijg je de Ziggo Mediabox geleverd en bij Complete en Max krijg je de Mediabox Next.
Inderdaad dus vergeten aan te passen door de Ziggo webmaster.
EnergieBoy
Level 19
Heerlijk al die theorieën hier 🙂
Misschien doen ze het wel omdat we op zondagavond elke keer problemen hebben met 2212 meldingen. Dat als we dan iets opnemen en willen terug kijken dat het niet lukt. Ja, dat kan het ook nog zijn.

Hmm, of gewoon omdat ze alleen nog maar de Next willen uitgeven als je een Max abonnement neemt. Oh jee... spannend!