1
Vraag
2
Reacties
WimVriend

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen Nature HD - wel in abonnement

***Je zenders opnieuw ophalen? Check dan deze video. Van klanten, voor klanten.***

Helaas heb ik (nog) geen Nature HD maar wel movies & series xl. Horizon box opnieuw opstarten heeft niets geholpen. Gaarne advies

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
WimVriend Anders even proberen de zenders opnieuw ophalen in mijn Ziggo.

Producten>tv> naar de juiste mediabox/smartcard scrollen en daar de zenders opnieuw ophalen. Bij deze procedure moet de box aanstaan. Succes gr Rob

Bekijk in context

4 Reacties 4
donnerd

Level 10
  • 399Posts
  • 0Oplossingen
  • 109Likes
Ik raad u aan hiervoor contact op te nemen met de klantenservice, deze kunnen uw decoder een ververste zenderlijst "geven" als het ware.
dat gaat zowel via de telefoon en als er plek is, ook via de chat;
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
WimVriend Anders even proberen de zenders opnieuw ophalen in mijn Ziggo.

Producten>tv> naar de juiste mediabox/smartcard scrollen en daar de zenders opnieuw ophalen. Bij deze procedure moet de box aanstaan. Succes gr Rob
WimVriend
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
robbo wrote:
WimVriend Anders even proberen de zenders opnieuw ophalen in mijn Ziggo.

Producten>tv> naar de juiste mediabox/smartcard scrollen en daar de zenders opnieuw ophalen. Bij deze procedure moet de box aanstaan. Succes gr Rob


Rob bedankt, achteraf een fluitje van een cent maar je moet het wel even weten.
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Top! dat het gelukt is... en graag gedaan . Veel kijk plezier! gr Rob
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic