Kartal72
Liefhebber
  • 27Reacties
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Geen NPO 4K beeld.

Beste mensen,

Ik heb geen 4k beeld. Alleen een logo van uero 2020 en de volgende tekst: LSF-A UHD HDR

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert!
Super Expert
Super Expert
  • 43460Reacties
  • 2526Oplossingen
  • 9245Likes

Het duurt nog 2 dagen voordat het EK begint.

Alleen de EK is 4K, de rest is geupscaled HD.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert!
Super Expert
Super Expert
  • 43460Reacties
  • 2526Oplossingen
  • 9245Likes

Het duurt nog 2 dagen voordat het EK begint.

Alleen de EK is 4K, de rest is geupscaled HD.

Bekijk in context

Broodbakker
Gedreven Ontdekker
  • 8Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb precies hetzelfde.

Bert!
Super Expert
Super Expert
  • 43460Reacties
  • 2526Oplossingen
  • 9245Likes

"Ik heb geen 4k beeld. Alleen een logo van uero 2020 en de volgende tekst: LSF-A UHD HDR"

"Ik heb precies hetzelfde."

Het aangeleverde beeld is 4K, als je 2 keer op OK drukt en naar benden scrolt, dan zie HD of 4K.

Nog 4 uur voor het EK begint 🙂

pjutr
Stamgast
  • 54Reacties
  • 2Oplossingen
  • 9Likes

Ik vind het beeld op kan. 999 ronduit teleurstellend Ziggo. Veel fletser, zeg maar gerust donkerder dan Netflix en Ziggo Sport 4K. Opzet?

Vincent Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1969Reacties
  • 182Oplossingen
  • 417Likes

@pjutr Als je ergens naar uitkijkt en het vervolgens tegenvalt, kan ik me je reactie goed voorstellen.

Bij een deel van de televisies is het beeld niet zoals verwacht op kanaal 999 (mediabox Next only). Tevens mist het scorebord bij meerdere klanten rechtsboven in beeld. Er wordt samen met aanbieder NPO onderzocht wat er kan worden aangepast in de feed, dit speelt ook bij andere providers. Om jouw gegevens door te zetten voor het collectieve onderzoek, ben ik benieuwd welk merk + type tv je gebruikt. Update daarnaast je adresgegevens in je profiel, mocht dit nog niet actueel zijn. Ik hoor graag van je!

pjutr
Stamgast
  • 54Reacties
  • 2Oplossingen
  • 9Likes

Ik heb een Panasonic TX55-HZW1004, die tot nu toe prima voldeed. Is wel ontzettend uitgebreid qua instellingsmogelijkheden.  Ik heb voor een eerlijke vergelijking de beeld-instelling op Normaal staan af fabriek, en dan is het helderheid en kleurverschil tussen 1Hd en 4k om te huilen zo slecht op 999. En dat verschil blijft bij alle 10 andere beeldinstellingen. Ook geen verbetering wse bij HDMI/HDR instelling van Auto naar HLG.  Ik krijg wel een melding dat 999 een 4k.HDR/HLG uitzending betreft.
Heb nu voor een aanvaardbaar beeld op 999 de beeldinstelling op de meest heldere en contrast- en kleurrijke afstelling nl. Sport, wat normaal veel te fel is. En heb alle contrast en helderheid ook nog op 100% en de kleur 15% hoger dan normaal. DAN wordt de contrast en kleurweergave van 1HD -met instelling NORMAAL- benaderd, maar 4K  is nog steeds iets minder. Zoals ik eerder aangaf nooit problemen met 4K of HDR gehad.
Formule 1 UHD op 14 was perfect, net als bv Netflix, Prime etc.

Uitgelicht topic