Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Guido64 wrote:
Dus dan stopt straks analoge tv en die Fox decoder werkt binnenkort niet meer en kan ik dus geen tv meer kijken op dat toestel. Goed verdien model wel. Ik mag toch aannemen dat Global Liberty aandelen heeft in Humax.
Nee dat kan je inderdaad niet verwachten van Ziggo dat er een kosteloze vervanger komt bij een klant sinds 1999 die je zonder signaal gaat zetten dat ben ik met je eens.
Ik zal dat zo aan mijn vrouw doorgeven. Jammer schat ga maar breien.
Daarbij als we een gratis decoder krijgen die alleen de vrije zenders kan ontvangen hebben we niets meer aan de extra kanalen die we hebben vanwege dubbele abonnement bij ziggo en vodafoon waarvan we ook al vele jaren klant zijn.
Daarna maar opnieuw gebeld om een medewerker aan de lijn te krijgen maar toen was het opeens 22 uur geweest en dus pech. Nu even het kookpunt weer omlaag zien te krijgen brrrr
maar moet Ziggo dan niet gewoon zorgen dat wij tv kunnen blijven kijken we betalen toch om tv te kunnen kijken?
Lycke Ziggo wrote:
Hey @Guido64. Welkom op de Ziggo Community!
Ik help je graag verder, zodat je snel weer gebruik kunt maken van alle zenders in je abonnement. Ook neem ik graag de opties van wel/niet een nieuwe Mediabox met je door.
Momenteel heb je een abonnement zonder apparatuur voor digitale TV in bruikleen. De apparatuur die je hebt, is dus van jezelf. Mocht je een Mediabox in bruikleen willen, ga je daarmee wel altijd over naar een nieuw abonnement met dus ook de nieuwe voorwaarden. Hierin heb je zelf natuurlijk de keuze.
Nu is me op dit moment nog niet geheel duidelijk of de zender fox wel of niet werkt. Kan je me vertellen hoe het er nu voor staat? Mocht het nog niet werken, kan je me dan de laatste 3 cijfers van de smartcard die je in de Fox decoder gebruikt geven?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.