Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
N.N. wrote:
Hallo Guido64,
ik heb net, speciaal voor jou, ook even mijn oude IR-Fox C van zolder gehaald om e.e.a. te bekijken.
Ik woon wel in fUPC-regio, dus dat maakt wel verschil voor sommige zaken.
Met de instelling 4444 vind ik geen FOX-zender
met de instelling 5555 vind de box wel de FOX-zender, maar geeft deze niet weer omdat de smartcard ontbreekt, de box geeft dus een melding 'plaats smartcard'.
Steek ik er een oude (Ziggo)-smartcard in geeft deze de melding E16, zender geen onderdeel van abo, wat logisch is, want mijn regio kent het de fZiggo-smartcard niet.
youriy wrote:N.N. wrote:
Hallo Guido64,
ik heb net, speciaal voor jou, ook even mijn oude IR-Fox C van zolder gehaald om e.e.a. te bekijken.
met de instelling 5555 vind de box wel de FOX-zender, maar geeft deze niet weer omdat de smartcard ontbreekt, de box geeft dus een melding 'plaats smartcard'.
Steek ik er een oude (Ziggo)-smartcard in geeft deze de melding E16, zender geen onderdeel van abo, wat logisch is, want mijn regio kent het de fZiggo-smartcard niet.
Als je er een actieve irdeto smartcard instopt doet ie het wel.
arjan wrote:
Je zou eens kunnen proberen terwijl je Humax Fox C met smartcard erin aanstaat, om via Mijn Ziggo onder producten, digitale ontvangers/smartcards, het zenderaanbod opnieuw op te halen.
Guido64 wrote:
Hoi N.N. enorm bedankt joh dat waardeer ik heel erg dat je de moeite gedaan hebt de oude decoder op te duikelen en aan te sluiten. arjan kwam met de volgende tiparjan wrote:
Je zou eens kunnen proberen terwijl je Humax Fox C met smartcard erin aanstaat, om via Mijn Ziggo onder producten, digitale ontvangers/smartcards, het zenderaanbod opnieuw op te halen.
Nadat ik dit gedaan had kon ik op de oude FOx-C alle digitale kanalen weer bereiken dus probleem hiermee opgelost en heb weer een hoop van jullie allemaal geleerd waarvoor dank.
Echt geweldig dit forum met geweldige mensen !!!
N.N. wrote:
Hallo Guido64,
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.