1
Vraag
2
Reacties
HHb

Level 2
  • 7Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

Geen ESPN na aanvraag

ESPN heden middag  ( 5/2/22 ) aangevraagd om ong 14:30 uur ( medewerker wist een mooie aanbieding, 12 mnd gratis , 4 kanalen) ESP zou spoedig te zien zijn op mijn tv en ik zou in de loop van de dag een e-mail bevestiging krijgen, nu 8 uur later geen ESPN en geen e-mail

Wanneer zou ik dit wel kunnen zien 😞

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
HHb
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

Ik heb deze ochtend opnieuw contact gehad met de klanten service ( telefonisch ).

Er stond niets vermeld over de aanvraag espn en al helemaal niet dat het 12 mnd gratis zou zijn.

Ook de blog van het chat gesprek was niet opgeslagen.

Gelukkig heeft deze medewerker nog wel iets kunnen vinden en heb de bevestigings mail gekregen.

Ook espn compleet is toegevoegd aan mijn zenderpakket en al op de tv te zien.

Al met al toch alles weer netjes opgelost

Bekijk in context

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@An3 Ziggo geeft een aantal vaste klanten verschillende gratis pakketten of korting bij uitbreiding van hun pakket.

Ziggo denkt nu ook aan de vaste klanten en niet alleen aan de nieuwe klanten.

Ziggo medewerkers kunnen dit niet zelf, alleen een speciale afdeling die hier over gaat.

De aanbieden worden in fases uitgerold, anders komen er te veel vragen tegelijkertijd binnen over deze aanbiedingen.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic, soms al eerder.

HHb
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

Ik heb deze ochtend opnieuw contact gehad met de klanten service ( telefonisch ).

Er stond niets vermeld over de aanvraag espn en al helemaal niet dat het 12 mnd gratis zou zijn.

Ook de blog van het chat gesprek was niet opgeslagen.

Gelukkig heeft deze medewerker nog wel iets kunnen vinden en heb de bevestigings mail gekregen.

Ook espn compleet is toegevoegd aan mijn zenderpakket en al op de tv te zien.

Al met al toch alles weer netjes opgelost

Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes

@HHb Welkom op de Community! Vanochtend heb je inmiddels contact gehad met één van mijn collega's. Ik heb hier nog een check uitgevoerd en er staat hier niets in de weg om er vandaag een heerlijke voetbalmiddag van te maken. Mocht het toch niet werken, laat het dan even weten. Voor nu wens ik je een fijne zondag!

Boris de Kat

Level 16
  • 1296Posts
  • 34Oplossingen
  • 296Likes

@Sander  schreef:

@HHb Welkom op de Community! Vanochtend heb je inmiddels contact gehad met één van mijn collega's. Ik heb hier nog een check uitgevoerd en er staat hier niets in de weg om er vandaag een heerlijke voetbalmiddag van te maken. Mocht het toch niet werken, laat het dan even weten. Voor nu wens ik je een fijne zondag!


@Sander  Ik kan nergens wat vinden over deze aanbieding maar ik wil ook graag 12 maanden gratis ESPN, alle kanalen dus.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@Boris de Kat Er is op dit moment geen aanbieding, maar een verrassing voor een geslecteerd aantal klanten. Mogelijk dat jij een volgende keer geselecteerd bent en een mail hierover ontvangt. 

Boris de Kat

Level 16
  • 1296Posts
  • 34Oplossingen
  • 296Likes

@Paul  Voor de zekerheid meldde ik het maar even, ik hou helemaal niet van voetbal, maar als het gratis is....😀

An3

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik wil ook graag in aanmerking komen voor die 12 mnd gratis ESPN (alle kanalen). Ik heb al vanaf 2006 een abonnement. Lijkt me toch wel een reden om een keer wat gratis te krijgen!

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@An3 Ziggo geeft een aantal vaste klanten verschillende gratis pakketten of korting bij uitbreiding van hun pakket.

Ziggo denkt nu ook aan de vaste klanten en niet alleen aan de nieuwe klanten.

Ziggo medewerkers kunnen dit niet zelf, alleen een speciale afdeling die hier over gaat.

De aanbieden worden in fases uitgerold, anders komen er te veel vragen tegelijkertijd binnen over deze aanbiedingen.

An3

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Thanks, helder.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic