Hallo,
Sinds zondag heb ik een nieuw abonnement ESPN Compleet.
Via de mediabox kan ik deze wel zenders zien.
Via een 2e tv, smart tv, lukt het me niet deze zenders te zien. Ziggo Go is geïnstalleerd op de TV en via Wifi heb ik internetverbinding. Ziggo helpdesk geeft aan dat ik de juiste versie heb.
Stroom eraf halen werkte ook niet, opnieuw aanmelden ook niet.
Hetzelfde probleem heb ik ook op mijn Ziggo Go telefoon en via de PC. De app heb ik meerdere malen van mijn mobiel gehaald en opnieuw geïnstalleerd.
Als ik een ESPN zender wil starten wordt aangegeven: je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken.
Via Mijn Ziggo is met de helpdesk nagekeken dat het abonnement wel actief is.
Via "bewaard" heb ik de zenders verwijderd op basis van een ander bericht dat ik heb gelezen op deze site.
Een aantal maanden geleden had ik overigens hetzelfde abonnement en toen kon ik wel ESPN bekijken via Ziggo Go op alle apparaten.
Dus bij Mijn Ziggo is het wel bekend dat ik dit abonnement heb, niet bij Ziggo Go.
Kunt u me hiermee helpen dit probleem op te lossen?
Met vriendelijke groet,
MV