Mischa V

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Geen ESPN Totaal op Ziggo Go na nieuw abonnement

Hallo,

Sinds zondag heb ik een nieuw abonnement ESPN Compleet. 

Via de mediabox kan ik deze wel zenders zien.

Via een 2e tv, smart tv, lukt het me niet deze zenders te zien. Ziggo Go is geïnstalleerd op de TV en via Wifi heb ik internetverbinding. Ziggo helpdesk geeft aan dat ik de juiste versie heb.

Stroom eraf halen werkte ook niet, opnieuw aanmelden ook niet.

Hetzelfde probleem heb ik ook op mijn Ziggo Go telefoon en via de PC. De app heb ik meerdere malen van mijn mobiel gehaald en opnieuw geïnstalleerd.

Als ik een ESPN zender wil starten wordt aangegeven: je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken. 

Via Mijn Ziggo is met de helpdesk nagekeken dat het abonnement wel actief is.

Via "bewaard" heb ik de zenders verwijderd op basis van een ander bericht dat ik heb gelezen op deze site.

Een aantal maanden geleden had ik overigens hetzelfde abonnement en toen kon ik wel ESPN bekijken via Ziggo Go op alle apparaten. 

Dus bij Mijn Ziggo is het wel bekend dat ik dit abonnement heb, niet bij Ziggo Go.

Kunt u me hiermee helpen dit probleem op te lossen? 

Met vriendelijke groet,

MV

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemiddag @Mischa V

 

Je hebt wel heel lang op een nieuwe reactie van ons moeten wachten. Sorry!
Het ticket waarbij extra zenders niet beschikbaar waren in Ziggo GO is nu al een tijdje opgelost. Hoe lijkt het er bij jou voor te staan?

Werkt ESPN inmiddels in je app?

Bekijk in context

14 Reacties 14
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

@Mischa V Heb je al geprobeerd in "Mijn Ziggo" om de zenders opnieuw op te halen? Ga naar tv producten en scroll naar de apparaat/ smartcard  van de tweede tv. En haal daar de zenders opn. op. Tv /apparatuur moet aan staan uiteraard , bij deze procedure. 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dit is een bekend probleem meerdere klanten met een recent besteld extra pakket duurt het meer dan de normale 24 uur. Dit is een klus voor de technische mensen van Ziggo.

 

Zou je deze gegevens kunnen invullen?

Welke content gaat het om:

Werkt het op de mediabox:

Werkt het op de app:

Werkt het op ZiggoGO.tv:

Welke app versie:

Welk OS:

Welke browser:

Welk besturingssysteem:

 

 

 

Mischa V
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Dank RoWi, zie bijgaand:

 

Zou je deze gegevens kunnen invullen?

Welke content gaat het om: ESPN Totaal werkt niet op Ziggo Go

Werkt het op de mediabox: ja

Werkt het op de app: nee

Werkt het op ZiggoGO.tv: nee

Welke app versie: 4.34.14 (303) op de TV. Op mobiel: nieuw geïnstalleerd.

Welk OS: Android mobiel, Sony tv via wifi.

Welke browser:?

Welk besturingssysteem:?

Ik hoop dat dit helpt?

Met vriendelijke groet.

Mischa V
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Dag Robbo, bedankt voor je reactie.

Op de tweede tv heb ik geen smartcard. Er zit een standaard Ziggo go app op. Ik heb wel favoriete zenders verwijderd en cache geleegd. De optie om opnieuw zenders ophalen, heb ik helaas niet kunnen vinden, ook niet op mijn mobiel waarop ik de app meerdere malen heb verwijderd en opnieuw heb geïnstalleerd.

Met vriendelijke groet.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dit zal de Ziggo moderatoren verder helpen, met het aansturen van de juiste technici.

 

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

Bedoel je dat het niet kunnen vinden in een app? Je moet inloggen in mijn Ziggo. En daar onder tv producten daar kan je de zenders opnieuw ophalen. Behorende jou abonnement.  . Of begrijp ik je verkeerd? @Mischa V 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@robbo  schreef:

Bedoel je dat het niet kunnen vinden in een app? Je moet inloggen in mijn Ziggo. En daar onder tv producten daar kan je de zenders opnieuw ophalen. Behorende jou abonnement.  . Of begrijp ik je verkeerd? @Mischa V 


Op de Mediabox werkt alles wel lees ik, als het is wat ik verwacht heeft het opnieuw ophalen van de zenders weinig effect.

Mischa V
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Bedankt voor jullie berichten.

De zenders kan ik via de mediabox wel zien, dus op mijn 1e tv (geen smart tv).

Op mijn 2e tv (wel smart tv) staat de ziggo go app, daar kon ik ze eerder dit jaar wel op zien. Nu ik opnieuw het abonnement ben aangegaan, kan ik de ESPN zenders niet zien. 

Dat geldt ook voor de app op mijn mobiel en pc (ook na verwijderen en opnieuw installeren).

Via de app wil zie ik bij de espn zenders: je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken.

Dus de mediabox constateert wel dat ik een abonnement heb, alleen de ziggo go app niet.

Met vriendelijke groet.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Er lijkt een storing te zijn met de activering.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Je hebt gelijk @Bert. Er speelt inderdaad een incident waar we onderzoek naar doen. Bij onder andere ESPN,  Movies & Series XL of het gratis zenderpakket Movies & Series L kun je de content wel bekijken op de decoder, maar zie je de melding 'neem een abonnement' bij gebruik van de Ziggo Go app of ziggogo.tv. We zijn op zoek naar voorbeelden om sneller tot dé oplossing te komen. Deel je in een privébericht deze gegevens @Mischa V

- Klantnummer 
- Ziggo Go gebruikersnaam: 
- Foutmelding:
- Welke film of serie (season + episode) is getest (in geval van Movies & Series):

Mischa V
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Dank je wel Bert, ik heb het ingevuld.

Thanks voor jullie hulp allemaal! 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Dank voor het delen van je gegevens! Ik heb het doorgezet naar de storingsafdeling. Zodra het is opgelost, sturen zij je een update naar het bij ons bekende e-mailadres. Hoeveel tijd dit in beslag neemt, durf ik helaas niet te zeggen. Sorry dat ik een beroep moet doen op je geduld. 

Mischa V
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Dank voor alle hulp, ik wacht het rustig af.

Met vriendelijke groet

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemiddag @Mischa V

 

Je hebt wel heel lang op een nieuwe reactie van ons moeten wachten. Sorry!
Het ticket waarbij extra zenders niet beschikbaar waren in Ziggo GO is nu al een tijdje opgelost. Hoe lijkt het er bij jou voor te staan?

Werkt ESPN inmiddels in je app?

Uitgelicht topic