1
Vraag
2
Reacties
Lesacomi

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Gebruikersnaam/Wachtwoord Mediabox XL (Horizon) resetten

Ooit heb ik een aanpassing gedaan op de inlog (via 192.168.1.14) naar het modem gedeelte van de Horizon box.
Nu kom ik er met de gegevens waarvan ik dacht dat het was, niet meer in.

Ook admin/admin werkt niet.

Kan dit gereset worden?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Thijs Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3070Posts
  • 318Oplossingen
  • 230Likes
Hoi Lesacomi,

Ik zie dat jij jouw Mediabox XL ook als modem gebruikt. Wanneer ik de modeminstellingen naar de fabrieksinstellingen zet, dan kun je weer inloggen. Alles gaat dan weer terug naar origineel, dus bijvoorbeeld ook je wifiwachtwoorden etc. Is dat ok?

Groet,
Thijs

Bekijk in context

73 Reacties 73
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Op werkdagen komen Ziggo moderators voorbij in ieder topic, maar het kan een paar werkdagen duren.
Thijs Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3070Posts
  • 318Oplossingen
  • 230Likes
Hoi Lesacomi,

Ik zie dat jij jouw Mediabox XL ook als modem gebruikt. Wanneer ik de modeminstellingen naar de fabrieksinstellingen zet, dan kun je weer inloggen. Alles gaat dan weer terug naar origineel, dus bijvoorbeeld ook je wifiwachtwoorden etc. Is dat ok?

Groet,
Thijs
Lesacomi
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Thijs,

Dank voor je reactie.

Ja dat is ok.

Het is al paar jaar geleden dat ik eea ingesteld heb, moet ik dan na jouw reset met netwerkkabel via pc inloggen met admin/admin en kan ik dan weer een SSID aanmaken met eigen naam en wachtwoord?
Of gaat dat via het menu van de Horizon box?

Groeten, Leo
Thijs Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3070Posts
  • 318Oplossingen
  • 230Likes
Hoi Leo,

Ik heb de box voor je gereset! Je moet dan inderdaad inloggen via een netwerkkabel met je pc. Dan kun je alles weer aanpassen. 🙂

Groet,
Thijs
p.baars

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Voor mij hetzelfde graag. Wil de wifi uitzetten maar ben wachtwoord vergeten. Alvast bedankt.
Thijs Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3070Posts
  • 318Oplossingen
  • 230Likes
Bij dezen voor je geregeld! Heb het wifi ook alvast voor je uitgezet. 🙂
Lesacomi
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoe kan ik dit topic sluiten? Ik hoef niet echt op de hoogte gehouden worden van anderen met hetzelfde probleem.
Groeten!
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Lesacomi, topics sluiten kunnen alleen moderators doen, wat je wel kunt doen is onderaan je eerste bericht het sterretje uitzetten van 'volg topic'. Wanneer je die uitgezet hebt, krijg je geen mailtjes meer.

Groet,
Evert
EBoog

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zou je voor mij ook de inloggegevens kunnen resetten naar admin/admin ? Heb een tijd geleden de inlogggegevens aangepast maar ben deze kwijt.

Alvast bedankt voor je moeite,

Gr. Eddy
EBoog

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben weer achter mijn wachtwoord gekomen dus het modem hoeft niet gereset te worden.
Quintvr182

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Thijs Ziggo
Zou je voor mij ook de inloggegevens van mijn Horizon Xl kunnen resetten naar admin/admin ?

Bedankt.
mvg Quint
Maartendw4

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Thijs kun je mijn mediabox ook resetten de helpdesk geeft verkeerde info hierover

gr Maarten
Rikoo

Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hoi Thijs,
Zou je mijn box ook kunnen resetten naar admin/admin.

Gr, Rikoo
Alto8elli

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dag Thijs,

Bij mij werkt inloggen op de box met admin / admin ook niet. Kun jij dat oplossen?

Groet,
Alex
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Alto8elli,

Er zijn geen moderators online in het weekend, het kan daarom even duren voordat ze dit voor je kunnen regelen.
Als je sneller geholpen wilt worden, kun je ook op één van de andere manieren contact opnemen met Ziggo.

Groet,
Evert
Wiechers

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wie kan en wil voor mij de inloggegevens van mijn modem resetten, ben helaas mijn inloggegevens kwijt.
Zou zeer geholpen zijn als ik mijn 5ghz verbinding weer kan benutten.

Alvast bedankt.

Groetjes Maurice
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Dat zal de komende werkdagen een Ziggo moderator doen die hier langskomt. Wiechers
Wiechers

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je voor de snelle reply.
Spitje

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Hallo,
Ivm problemen met Sonos heeft de helpdesk van Sonos mij gevraagd om van de Horizon het wifi gedeelte uit te zetten, echter mijn admin wachtwoord werkt niet meer.
Kunnen jullie mij in deze helpen, indien mogelijk wachtwoord resetten en eventueel wifi uitzetten.
bvd
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic