Ik heb het klantenserviceformulier net ingevuld, maar bij verzenden krijg ik daar de mededeling dat mijn "wijziging binnen 2 weken wordt doorgevoerd". Ik krijg ook geen e-mailbevestiging, dus ik stel mijn vraag even zo.
Ik heb een oude UPC Mediabox HD DVR. Ik zou graag gebruik maken van een CI+ module om de interface van mijn TV (LG OLED55CX6LA) te kunnen gebruiken. Ik heb een SmartDTV CI+ module gekocht, en zou deze graag willen gebruiken met de (UPC) smartcard die in mijn mediabox zit.
Ik heb de TV ingesteld voor DVB ontvangst, en de openbare kanalen (NPO 1, 2, 3, etc) komen goed door. Ik heb de smartcard uit de mediabox in de CI+ module gestoken en deze in de TV geplaatst. De module voert verificatie uit die succesvol is. In het CI+ instellingenmenu lijkt alles correct te worden herkend. De openbare kanalen geven ook nog steeds goed beeld. Echter, als ik naar een gecodeerd kanaal ga (bv RTL-4 HD) krijg ik de mededeling: "De smartcard hoort bij een andere module. Voer de juiste smartcard in."
Is het mogelijk de smartcard uit de mediabox te gebruiken in een CI+ module? Als er een koppeling is tussen de smartcard en de mediabox, kan deze omgezet worden? Alvast bedankt voor de reactie.