1
Vraag
2
Reacties
edbroek

Level 1
  • 119Posts
  • 3Oplossingen
  • 8Likes

Gebruik CI module - TV staat volledig vast

Ik gebruik in de woonkamer een mediabox voor het gebruik van de televisieaansluiting.
Vanuit de meterkast is een coaxkabel naar mijn werkkamer. Daar gebruik ik een wand-tv.
In april heb ik de instellingen gewijzigd van analoog naar digitaal (analoog werd namelijk niet langer ondersteund). Ik kon toen alle ingestelde zenders gebruiken.
Midden vorige week had ik plotseling geen normaal beeld meer. Geen van de knoppen op de afstandsbediening werkte meer (ook de home-knop niet).
Het laatste beeld dat ik te zien kreeg heb ik als foto gevoegd.
Moet ik mogelijk en CI module gaan gebruiken of is er een andere oorzaak van het probleem?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 679Likes
Ik zie linksboven '999-' staan, alsof continu de knop 9 wordt ingedrukt. Zit deze knop toevallig vast (en werkt daarom de rest niet meer)?

Bekijk in context

8 Reacties 8
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8174Posts
  • 311Oplossingen
  • 3200Likes
Als ook de knoppen op de ab het niet meer doen dan kan je het beste even kijken of de batterijen nog goed zijn en ook de 230 volt ( stroom ) van je tv halen en na 30 seconden stroom er weer in kijk dan even wat ie doet.

Ik denk dat dit los van de ci module staat.
edbroek
Topicstarter
Level 1
  • 119Posts
  • 3Oplossingen
  • 8Likes
Het toestel is al ettelijke malen van de stroom af geweest. De batterijen van de afstandsbediening zijn ook vervangen.
Zijn er nog andere opties?
Ik heb ook al gekeken naar een nieuwe TV. Van de tien merken die ik heb bekeken was er geen geschikt voor digitale TV van Ziggo. Vreemd!!!
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 679Likes
Ik zie linksboven '999-' staan, alsof continu de knop 9 wordt ingedrukt. Zit deze knop toevallig vast (en werkt daarom de rest niet meer)?
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8174Posts
  • 311Oplossingen
  • 3200Likes
edbroek wrote:
Het toestel is al ettelijke malen van de stroom af geweest. De batterijen van de afstandsbediening zijn ook vervangen.
Zijn er nog andere opties?
Ik heb ook al gekeken naar een nieuwe TV. Van de tien merken die ik heb bekeken was er geen geschikt voor digitale TV van Ziggo. Vreemd!!!

Even voor de duidelijkheid toestel reageert nog wel ergens op ? of is het puur dat je geen beeld meer hebt. ?

Type merk tv ?

Je moet kijken bij de merken of de toestellen Ziggo gecertificeerd zijn , kan me het eigenlijk niet voorstellen dat de door jou bekeken toestellen niet geschikt zijn , ja oke een enkele kan als niet geschikt staan en ook zijn.
edbroek
Topicstarter
Level 1
  • 119Posts
  • 3Oplossingen
  • 8Likes
Ja, dat veroorzaakte inderdaad het probleem. Betreffende knop gangbaar gemaakt en alles functioneert weer normaal.
Dank voor de support!
Jan F.

Level 20
  • 17032Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
AlexHelpt , scherp gezien!
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 679Likes
They call me Sherlock ?

Veel kijkplezier!
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8174Posts
  • 311Oplossingen
  • 3200Likes
AlexHelpt wrote:

Scherp heel scherp !!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic