Stefan1302
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Game of thrones movies en series L

Volgens de site zou je movies en series l nodig hebben. Deze hebben we nu dus maar krijg nog steeds de melding “je hebt een abonnement nodig om dit te kijken”. Hoe zit dit nu? Heb ik xl nodig of heb ik genoeg aan l?
1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Nick999
Expert
Expert
  • 3908Posts
  • 224Oplossingen
  • 1069Likes
Je zou met L en XL naar HBO moeten kunnen kijken. Alleen met de "gewone" Movies en series niet.

Edit : Net eens gekeken en er is een verschil tussen wat Sander Ziggo aangeeft in dit topic:
https://community.ziggo.nl/zenderaanbod-tv-pakketten-156/movies-series-l-hoe-zit-dat-nou-precies-181...

en wat de website vermeldt. Volgens Sander betreft het alleen on demand, maar de website rept daar niet over. Dus wat vaag allemaal.

Bekijk in context

12 Reacties 12
Nick999
Expert
Expert
  • 3908Posts
  • 224Oplossingen
  • 1069Likes
Je zou met L en XL naar HBO moeten kunnen kijken. Alleen met de "gewone" Movies en series niet.

Edit : Net eens gekeken en er is een verschil tussen wat Sander Ziggo aangeeft in dit topic:
https://community.ziggo.nl/zenderaanbod-tv-pakketten-156/movies-series-l-hoe-zit-dat-nou-precies-181...

en wat de website vermeldt. Volgens Sander betreft het alleen on demand, maar de website rept daar niet over. Dus wat vaag allemaal.

Bekijk in context

Evert
Super Expert
Super Expert
  • 6772Posts
  • 772Oplossingen
  • 1659Likes
Op de website/screenshot zie ik bij M&S XL het kopje staan Tientallen extra zenders en dit staat niet bij M&S L. Het verschil is echt alleen de zenders.

Dus met Movies & Series L zou je Game of Thrones moeten kunnen bekijken, heb ik namelijk zelf ook gedaan.

Sinds wanneer heb je Movies & Series L? En hoe probeer je ernaar te kijken? Via een mediabox/tv of via Ziggo GO?
Stefan1302
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Een paar dagen geleden aangezet. Ik kijk via de iOS app. Via media box zegt hij ook dat ik een abonnement nodig heb. Dus erg raar...
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47572Posts
  • 2876Oplossingen
  • 10476Likes
Dan kan het zijn dat hij nog niet is geactiveerd in je abonnement.
Maar daar kan Ziggo zelf mogelijk beter bij helpen.
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 15233Posts
  • 634Oplossingen
  • 3384Likes
Zoals Bert aangeeft je abonnement is nog niet geactiveerd. Hier in IOS op me Iphone en ipad Air2 draait het en kan ik kijken. Even een bevestiging dat het wel werkt.
ThomasvdB91
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zit met precies hetzelfde probleem, wel movies en series L maar in de ziggo GO blijft steeds staan 'Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken', voor mij is het nog niet duidelijk of ik HBO (game of thrones) alleen on demand op mijn tv kan kijken of ook via de ziggo go app of online op mijn laptop?

groet Thomas
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 11329Posts
  • 870Oplossingen
  • 3964Likes
Hey all.
Met Ziggo Movies en Series L moet je Game of Thones zowel via de tv (mits je de nodige apparatuur hebt) als via online kanalen kunnen bekijken.
Is het bij jullie inmiddels allemaal gelukt? Zo niet, dan hoor ik het graag!
Daanyal84
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het Ziggo Movies en Series L abonnement geactiveerd en heb ook de bevestigingsmail ontvangen, echter in mijn Ziggo Go app staat nog steeds "Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken". Ook na uit- en inloggen staat deze boodschap er als ik GoT wil kijken. Hoe kan dit?
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 11329Posts
  • 870Oplossingen
  • 3964Likes
Hey Daanyal84 . Gefeliciteerd met je nieuwe gratis pakket!
Het abonnement staat net een paar minuten actief. Het kan eventjes duren voor alles werkt :-). Op de Mediabox werkt het doorgaans eerder dan online. Heb je al getest of het via de Mediabox wel al gaat? 🙂
Daanyal84
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
nee nog niet getest want bent niet thuis, ik zal het vavavond checken
Helemaalniet
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wij hebben hetzelfde euvel als hierboven wordt omschreven.
wij hebben al jaren de combi ziggo en Vodafone en zouden dus movies en series l moeten hebben.
Echter krijgen wij ook di hierboven genoemde melding bij het willen kijken van game of thrones.
Wij dachten xl nodig te hebben en hebben dit dus gisteren online besteld, maar dit kost 11 euro Pm en nu blijkt dus dat we deze niet nodig hebben.
Twee vragen: willen jullie deze bestelling cancellen ?
en onze aansluiting voor movies en series activeren?
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47572Posts
  • 2876Oplossingen
  • 10476Likes
Helemaalniet Chat nu even met Ziggo, https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact want in het weekend komen er geen Ziggo moderators actief in de topics.
De chat komt naar voren als er iemand beschikbaar is.