1
Vraag
2
Reacties
timmermanswim

Level 3
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Gaat een profiel mee bij het vervangen van een mediabox Next door een mediabox XL?

Wanneer ik mijn abonnement downgrade van TV Max naar TV Start en daarbij de mediabox Next vervangen wordt door een mediabox XL  kunnen dan de profielen gemaakt met mediabox Next ook gebruikt worden op de mediabox XL?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hoi @timmermanswim

 

Goed dat je aan het kijken bent naar alternatieven in je abonnement en wat er gaat veranderen als je bijvoorbeeld je abonnement downgrade. Als je van TV Max naar TV Start gaat, brengt dat zeker een aantal veranderingen met zich mee. 

 

Naast dat je geen Movies & Series XL dan meer in je abonnement hebt zitten, krijg je bij  TV Start ook een andere mediabox. Namelijk de Mediabox XL. Met die box gecombineerd met TV Start kun je geen gebruik maken van Replay TV of opnames. Je hebt daarvoor minstens TV Complete nodig. 
 

Wat betreft de profielen die je nu in je Mediabox Next hebt, ik verwacht dat je deze niet kunt meenemen naar de Mediabox XL. Als het mogelijk is, moet je ze dan daar opnieuw gaan instellen. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5191Posts
  • 194Oplossingen
  • 3110Likes

ik zie bij TV start geen mediabox vermeld worden. Misschien bedoel je TV compleet. Als je naar TV compleet gaat dan zou je de Next moeten kunnen houden omdat je TV max had. 

 

bloemen64_0-1622639387735.png

 

Als je Alles-in-1 Start bedoeld dan zit daar wel een XL in maar daar kun je niet mee opnemen.
Daarvoor moet je naar Alles-in-1 compleet.

bloemen64_1-1622639820303.png

 

 

Vraag bij de helpdesk goed na wat je wel en niet krijgt. En check online of dat klopt. Helpdesk zit er ook wel eens naast. De benaming is soms verwarrend en het krijgen van een XL wil nog niet zeggen dat je alle functies kunt gebruiken die er op zitten.

 

Niet zo bekend is dat je van TVMax naar TVcompleet kunt met behoud van Next. Dan krijg je alleen minder HD zenders en geen Movies XL. Maar de Next en zijn functies zouden gewoon moeten blijven werken.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hoi @timmermanswim

 

Goed dat je aan het kijken bent naar alternatieven in je abonnement en wat er gaat veranderen als je bijvoorbeeld je abonnement downgrade. Als je van TV Max naar TV Start gaat, brengt dat zeker een aantal veranderingen met zich mee. 

 

Naast dat je geen Movies & Series XL dan meer in je abonnement hebt zitten, krijg je bij  TV Start ook een andere mediabox. Namelijk de Mediabox XL. Met die box gecombineerd met TV Start kun je geen gebruik maken van Replay TV of opnames. Je hebt daarvoor minstens TV Complete nodig. 
 

Wat betreft de profielen die je nu in je Mediabox Next hebt, ik verwacht dat je deze niet kunt meenemen naar de Mediabox XL. Als het mogelijk is, moet je ze dan daar opnieuw gaan instellen. 

timmermanswim
Topicstarter
Level 3
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt voor je reaktie. Ik zou Replay TV inderdaad erg missen bij een overgang naar Alles in 1 Start. Ook het behouden van de mediabox next zou gemakkelijk zijn.

timmermanswim
Topicstarter
Level 3
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt voor je reaktie. Ik zou Replay TV inderdaad erg missen bij een overgang naar Alles in 1 Start.

bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5191Posts
  • 194Oplossingen
  • 3110Likes

Dan ga je naar Alles-in1 compleet en laat vastleggen dat je de Next wilt houden. Dat moet kunnen. Maar staat volgens mij nergens als optie. Dus pas op.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9760Posts
  • 581Oplossingen
  • 2655Likes

tv pakket downgrade naar tv compleet met behoud van de next kan je via mijn ziggo regelen als ze niet mogelijkheid niet stilletjes hebben verwijderd

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic