1
Vraag
2
Reacties
Schut RH

Level 2
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

GP Zandvoort - Ziggo vs Talpa

Ik vroeg me af hoe het zit met de mogelijke televisierechten van de Nederlandse GP 2020 nu bekend is geworden dat Talpa een van de hoofdsponsors is van het evenement, maar Ziggo alle GP's gedurende het seizoen uitzend. Wie gaat deze GP uitzenden?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
HaroldFrl

Level 11
  • 628Posts
  • 11Oplossingen
  • 76Likes
"Zoals de kaarten nu zijn geschud, blijven de uitzendrechten van dit evenement exclusief bij Ziggo Sport"
Bron TotaalTV

Bekijk in context

3 Reacties 3
HaroldFrl

Level 11
  • 628Posts
  • 11Oplossingen
  • 76Likes
"Zoals de kaarten nu zijn geschud, blijven de uitzendrechten van dit evenement exclusief bij Ziggo Sport"
Bron TotaalTV
MeindertF1

Level 8
  • 194Posts
  • 3Oplossingen
  • 52Likes
Schut RH wrote:
Ik vroeg me af hoe het zit met de mogelijke televisierechten van de Nederlandse GP 2020 nu bekend is geworden dat Talpa een van de hoofdsponsors is van het evenement, maar Ziggo alle GP's gedurende het seizoen uitzend. Wie gaat deze GP uitzenden?


De uitzendrechten blijven bij ZiggoSport. Die hebben een lopend contact. Waarschijnlijk gaat Talpa items maken vooraf aan de GP over de voorbereidingen waarin medewerkers worden gevolgd. Net als ze bij de dierentuin van Emmen hebben gedaan.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Zoals MeindertF1 al aangeeft, zal Talpa er een leuke show en geschiedenis omheen gaan maken, hoe het begon in Zandvoort van nu tot heden zeg maar.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic