1
Vraag
2
Reageer en help mee
leusdena

Level 2
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

GOS functionaliteit op welke mediabox of CI-module?

@guusre 

Weet iemand of GOS (gesproken ondertiteling slechtzienden) werkt op een Humax 5300C en/of op een CI-module? Ik merk op dat je het bij de oude Cisco box wel kunt inschakelen, maar na een zap of het uit/aanzetten van de box de instelling weer weg is. Nu wil ik deze Cisco omruilen voor een Humax 5300C, maar blijven de instellingen hierop wel bewaard? Kan iemand dit bevestigen?

Groet,

AvL

12 Reacties 12
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Met de Humax 5300C. Met het kanaal wisselen blijft dit behouden.

 

Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Voor wat betreft de ci+ module, dit is afhankelijk van de tv, een module heeft daar geen invloed op.

leusdena
Topicstarter
Level 2
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi @RoWi. bedankt voor je snelle response!
Kun je ook nog voor mij bevestigen dat GOS behouden blijft na het aan/uitzetten van de box?

Alvast bedankt!

AvL

leusdena
Topicstarter
Level 2
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
leusdena wrote:

Hi @RoWi. bedankt voor je snelle response!
Kun je ook nog voor mij bevestigen dat GOS behouden blijft na het aan/uitzetten van de box?

Alvast bedankt!

AvL


Ik zie net dat de geadviseerde Humax 5300C helemaal niet werkt in mijn postcodegebied. 😞
Is er misschien iemand hier met een Pace DCR-7111 die kan checken of GOS werkt en behouden blijft na het uit/aanzetten? 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes
leusdena wrote:

Hi @RoWi. bedankt voor je snelle response!
Kun je ook nog voor mij bevestigen dat GOS behouden blijft na het aan/uitzetten van de box?

Alvast bedankt!

AvL

Ik zet de Humax nooit uit (lees zonder stroom) met standby blijft dit hoe dan ook bewaard, ik kan wel melden dat de instelling op de afbeelding enkel voor dat kanaal geldt. Of er een algemene instelling is moet ik opzoeken.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@leusdena ik denk dat je moet vragen hoe dit met de Mediabox XL werkt, elke klant krijgt nu standaard de MBXL bij abonnements wijzigingen!!

leusdena
Topicstarter
Level 2
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nee dit is voor mn moeder van 87, die hoeft geen opname etc, maar gewoon de meest standaard box, wel met Eredivisie ESPN. De Pace werkt wel in haar postcode gebied, vandaar mijn vraag aan een Pace gebruiker.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes
leusdena wrote:

Nee dit is voor mn moeder van 87, die hoeft geen opname etc, maar gewoon de meest standaard box, wel met Eredivisie ESPN. De Pace werkt wel in haar postcode gebied, vandaar mijn vraag aan een Pace gebruiker.

De Pace en de Humax worden niet meer standaard uitgeleverd bij het TV start abonnement.

De Cisco zal dus naar alle waarschijnlijkheid worden vervangen door een MBXL.

leusdena
Topicstarter
Level 2
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

De mediabox XL is sws een onding, dan liever een Next box.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes
leusdena wrote:

De mediabox XL is sws een onding, dan liever een Next box.

Of de Next veel beter is weet ik niet ik begrijp de gedachte.

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
leusdena wrote:

De mediabox XL is sws een onding, dan liever een Next box.

Mediabox XL krijgt/heeft dezelfde software als de Next, dus dat scheelt een hoop problemen in de toekomst gelukkig

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes
AlexHelpt wrote:
leusdena wrote:

De mediabox XL is sws een onding, dan liever een Next box.

Mediabox XL krijgt/heeft dezelfde software als de Next, dus dat scheelt een hoop problemen in de toekomst gelukkig

De modem zit er nog steeds in, en functioneel kortom nog steeds kans op problemen, zeker bij het verkeerd aansluiten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic