HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb sinds gisteren een nieuwe LG OLED 48" C25 en een mini Next van Ziggo draaien.
Alles doet het prima, maar heb nu weer 2 afstand-bedieningen waar ik echt niet blij mee ben.
Ziggo functies kunnen niet op de LG afstandbediening worden opgeroepen.
Apple TV en de LG functies kunnen weer niet worden opgeroepen met de Ziggo afstandbediening.
Type afstandbediening LG is:
SVC code: MR22N
Model: MR22GR
R-C-LGE MR22GR
Nu mijn vraag; Kunnen de functies van Ziggo, TV en Replay en de Home functie ook worden opgeroepen vanaf een LG smart afstandbediening? Zo ja, hoe is dit in te stellen en zo nee, zijn er alternatieven? Ik wil 1 afstandbediening kunnen gebruiken.
Mogelijkheden en tips zeer welkom
Er is een hoop mogelijk als u geen Mini had. Die heeft geen IR ontvanger en werkt daarom alleen via Bluetooth of ander RF protocol die (nog) niet vrij gegeven is.
De meeste nieuwe tv's kunnen een IR hub of iets dergelijks aansturen die dan externe apparatuur bedient.
De Mini lijkt me bedoeld om achter een oudewetse tv te plakken om die "smart" te maken.
Wachten totdat Ziggo de RF codes vrijgeeft voor TV fabrikanten (kan even duren) of terug naar een Next lijkt me nu de oplossing
Welkom op de Ziggo Community, @Maerk
Alles aansturen via 1 afstandsbediening zou het allermakkelijkste zijn, maar is helaas niet mogelijk in deze combinatie zoals @bloemen64 uitlegt. Hij heeft je vervolgens 2 opties voorgelegd. Heb je hier nog naar gekeken en heb je al een keuze kunnen maken?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...