1
Vraag
2
Reageer en help mee
Erik van Netten

Level 4
  • 39Posts
  • 4Oplossingen
  • 6Likes

Frequente Afstandsbediening JVC LT28HA82U

Paar dagen geleden post gedaan over niet kunnen installeren/programmeren van Ziggo Next mini en JVC TV  op de afstandsbediening Ziggo Next. 3 service calls verder en bezoek van monteur gehad. Kunnen vaststellen dat het aan de JVC TV ligt. Tot op heden niet kunnen achterhalen onder welke naam “de JVC TV” in de database van Ziggo is opgenomen. Tot op heden ook de frequentie niet kunnen achterhalen om dan te zoeken naar eenzelfde frequentie van ander merk. Wie kan mij helpen? (BCC-JVC-service org.-Producent niet helaas)

45 Reacties 45
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Verwijderd account dat is nog een optie, die universele heeft dan zeker geen Bluetooth/RF waardoor deze niet met de Mini samenwerkt.

Verwijderd account
Niet van toepassing

Klopt inderdaad @RoWi. .

Wellicht heeft de AB van de next (mini) ook wel een "verborgen" zelf lerende functie,  maar ik wat die in ieder geval niet😉

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Zoals eerder in dit topic is genoemd worden alleen bekende mogelijkheden door gelopen maar is dit blijkbaar geen in te leren afstandsbediening. De huidige weg is kiezen in de database van de ontvanger.

 

 

Verwijderd account
Niet van toepassing

Maar bij de universele afstandsbediening verteld ziggo er ook niet bij dat deze zelflerend kan zijn.Ik ga hier wel even wat testen, je weet maar nooit 😉En bij de Next afstandsbediening zitten ook al verborgen teletekst knopjes...:

16731164105842039883900161643131.jpg

 

Erik van Netten
Topicstarter
Level 4
  • 39Posts
  • 4Oplossingen
  • 6Likes

Blijkbaar zin in een discussie, ik niet. Kijk naar de modellen/merken die blijkbaar wel in de database zitten en maak een inschatting van het aantal verkochte JVC TV’s van bedoeld model en kom tot de conclusie dat deze niet zou mogen ontbreken. De tekst “kan wel half jaar duren” vind ik ook vreemd. Vind ik allemaal niet normaal. Ga dan aub niet vragen waar ik het op baseer dat er voldoende zijn verkocht.

Erik van Netten
Topicstarter
Level 4
  • 39Posts
  • 4Oplossingen
  • 6Likes

Al eerder gezegd “daar heb ik geen plaats voor” Bovendien mag je van Ziggo verwachten dat hun database op orde is. Als dat niet het geval is mag je verwachten dat ze dat gaan doen en dat ik daarop geen half jaar behoef te wachten. Vandaar mijn eerdere verzoek om een e-mailadres om de zaak een beetje op te poken.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic