1
Vraag
2
Reacties
Riviera123

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foutmelding bij Replay TV: ''Upgrade je abonnement''

Mijn abonnement geupgraded naar een mediabox XL waarbij replay mogelijk zou zijn. Betaal nu al maand voor deze box, maar bij het terugkijken van programma’s krijg ik de melding; Upgrade je abonnement.

 

Dan zie ik de mogelijkheden en bij mijn abonnement staat gewoon; terugkijken. Waarom moet ik dan weer upgraden?

 

TV al opnieuw gereset etc, maar niks werkt.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @Riviera123! Welkom allereerst hier op de Ziggo Community 🙂 Leuk dat je ons hier hebt weten te vinden!

 

Bijzonder jammer dat je al een maand lang geen gebruik hebt kunnen maken van terugkijken omdat je iedere keer een melding krijgt dat dit niet inbegrepen zit bij je abonnement. Bij TV Complete zit deze dienst wel degelijk inbegrepen zoals je zelf hebt kunnen zien en daarom verwacht ik dat er iets qua rechten niet helemaal goed staat. Intern heb ik deze casus doorgestuurd naar een andere afdeling. Zij gaan de abonnementsrechten op je mediabox controleren. Als er inderdaad iets ontbreekt zullen ze dat toevoegen voor je.

 

Er is een klein beetje geduld nodig, maar ik ga ervan uit dat we morgen of overmorgen meer weten. Houd je het met ons in de gaten en trek je via deze weg aan de bel als het vrijdag nog niet werkt? Dan controleren we hoe het ervoor staat.

 

Mooie (zonnige) dag gewenst!

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Riviera123

Even een kleine update vanaf onze kant! Intern stond er inderdaad iets niet helemaal goed qua rechten, waardoor Replay TV  niet werkzaam was en je deze foutmelding kreeg. Dit is naar aanleiding van de melding van mijn collega @Erik S dezelfde dag nog hersteld. Kun je ons laten weten of alles weer naar wens werkt :)?

Bekijk in context

7 Reacties 7
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Een mediabox XL wil nog niet zeggen dat replay mogelijk is.

Welk abonnement heb je?

Riviera123
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi! Dankjewel voor je reactie. Ik heb het TV complete abonnement gekozen destijds.

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Staan je naw gegevens in je profiel?

Dan kan een moderator hier induiken.

Riviera123
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja die staan erin!

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Ik heb dit topic neergelegd bij het moderatieteam.

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @Riviera123! Welkom allereerst hier op de Ziggo Community 🙂 Leuk dat je ons hier hebt weten te vinden!

 

Bijzonder jammer dat je al een maand lang geen gebruik hebt kunnen maken van terugkijken omdat je iedere keer een melding krijgt dat dit niet inbegrepen zit bij je abonnement. Bij TV Complete zit deze dienst wel degelijk inbegrepen zoals je zelf hebt kunnen zien en daarom verwacht ik dat er iets qua rechten niet helemaal goed staat. Intern heb ik deze casus doorgestuurd naar een andere afdeling. Zij gaan de abonnementsrechten op je mediabox controleren. Als er inderdaad iets ontbreekt zullen ze dat toevoegen voor je.

 

Er is een klein beetje geduld nodig, maar ik ga ervan uit dat we morgen of overmorgen meer weten. Houd je het met ons in de gaten en trek je via deze weg aan de bel als het vrijdag nog niet werkt? Dan controleren we hoe het ervoor staat.

 

Mooie (zonnige) dag gewenst!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Riviera123

Even een kleine update vanaf onze kant! Intern stond er inderdaad iets niet helemaal goed qua rechten, waardoor Replay TV  niet werkzaam was en je deze foutmelding kreeg. Dit is naar aanleiding van de melding van mijn collega @Erik S dezelfde dag nog hersteld. Kun je ons laten weten of alles weer naar wens werkt :)?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic