Vraag
Reacties
Oplossing
Juul2
Level 1

Foutmelding bE1 op Humax digitale ontvanger IRHD-550c. Ik kom niet meer uit deze pagina weet iemand een oplossing?

Mijn digitale ontvanger werkte, maar door per ongeluk zonder beeld op wat knopjes te drukken, komt deze foutmelding in beeld en ik krijg het niet meer weg, wat ik ook doe.

Foutmelding bE1 op Humax digitale ontvanger IRHD-5500c. Weet iemand een oplossing?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Juul2
Level 1
Topicstarter

Nee zit niet op de AB. er is geen enkele beweging in te krijgen. Pas 5 dagen in gebruik… Deed het wel eerst, maar door op wat knopjes te drukken is dit gebeurd.

Humax gebeld, maar het is een apparaat van Ziggo, niet van Humax zelf zeggen ze daar. Wist niet dat dat bestond. Humax is Humax dacht ik. Ziggo gebeld en ze sturen nu een nieuwe, super service. Dus die gaan installeren. Dank voor het meedenken!. Mocht u nog een gouden idee krijgen ineens… dan hou ik me aanbevolen.

Bekijk in context

0 Kudos
6 Reacties 6
Verwijderd account
Niet van toepassing
Juul2
Level 1
Topicstarter

Hoi,dank voor de link, dat had ik allemaal al geprobeerd. niets helpt. ik kom niet uit de pagina met die melding.

Er staat eerst: Tuning To Transport Stream met die bE1 foutmelding, en dan ook na een tijdje (elke keer na 1 minuut) een nieuw scherm met Code 0x8003001a  Unable to acquire front-end signal.

en dan weer naar 1e scherm met die bE1 foutmelding. zo gaat dat non stop door.

0 Kudos
Verwijderd account
Niet van toepassing

Misschien ligt de update server van Ziggo eruit of de stekker er even 20 min uit anders eind vd middag weer proberen

Je hebt toch wel signaal op de kabel? De update verloopt via de coax.

0 Kudos
Juul2
Level 1
Topicstarter

Ook al geprobeerd. een hele nacht eruit gehad. zowel coax, hdmi en netkabel eruit gehad. Ja ik heb signaal via de kabel.

0 Kudos
Verwijderd account
Niet van toepassing

Volgens mij een Linux foutmelding, misschien is er iets fout gegaan tijdens een update. Er zit dacht ik geen source knop op de AB zodat je per ongeluk ipv cable SAT hebt gekozen.

Anders even bellen/mailen met quantis: https://myhumax.info/

Is ie echt overleden: op marktplaats staan ze voor ongeveer € 25,-

0 Kudos
Juul2
Level 1
Topicstarter

Nee zit niet op de AB. er is geen enkele beweging in te krijgen. Pas 5 dagen in gebruik… Deed het wel eerst, maar door op wat knopjes te drukken is dit gebeurd.

Humax gebeld, maar het is een apparaat van Ziggo, niet van Humax zelf zeggen ze daar. Wist niet dat dat bestond. Humax is Humax dacht ik. Ziggo gebeld en ze sturen nu een nieuwe, super service. Dus die gaan installeren. Dank voor het meedenken!. Mocht u nog een gouden idee krijgen ineens… dan hou ik me aanbevolen.

0 Kudos